Průzkum ČAP: Jak jsou klienti spokojeni se službami pojišťoven?


			Průzkum ČAP: Jak jsou klienti spokojeni se službami pojišťoven?
14.8.2020 Pojistný trh

Česká asociace pojišťoven ve spolupráci s výzkumnou agenturou SC&C oslovila zástupce české populace ve věku 18–79 let a zjistila zajímavé závěry ve vnímání pojišťovnictví jako oboru, jako služby či jako zaměstnavatele. Průzkum probíhal koncem letošního jara a zúčastnili se ho lidé nejen různých věkových skupin, ale také rozličného vzdělání, pohlaví, kraje či ekonomické aktivity s alespoň jedním produktem pojišťovny. Výsledky jsou rozděleny do několika kategorií.

Reagujete na komentář

 

Vkadimír, 18. 8. 2020
průzkum ČAP
Od kdy patří úraz a nemoc do životního pojištění? I jako připojištění k životnímu pojištění je stále pojištěním neživotním, resp. pojištěním osob.

Pozn.: položky označené * jsou povinné.