Průzkum ČAP: Jak jsou klienti spokojeni se službami pojišťoven?


			Průzkum ČAP: Jak jsou klienti spokojeni se službami pojišťoven?
14.8.2020 Pojistný trh

Česká asociace pojišťoven ve spolupráci s výzkumnou agenturou SC&C oslovila zástupce české populace ve věku 18–79 let a zjistila zajímavé závěry ve vnímání pojišťovnictví jako oboru, jako služby či jako zaměstnavatele. Průzkum probíhal koncem letošního jara a zúčastnili se ho lidé nejen různých věkových skupin, ale také rozličného vzdělání, pohlaví, kraje či ekonomické aktivity s alespoň jedním produktem pojišťovny. Výsledky jsou rozděleny do několika kategorií.

Reagujete na komentář

 

V. Nová, ČAP, 19. 8. 2020
průzkum ČAP
Dobrý den, v průzkumu se tato otázka týkala čistě životního pojištění a respondentům jsme kladli otázku, na jaká rizika jsou v rámci své životní pojistky zajištění. Proto je to v tomto ohledu zmíněno.

Z pohledu zákona by bylo ale správné označení Pojištění osob. Tato rizika totiž mohou být jak obnosová, tak škodová, tzn. dle zákona o pojišťovnictví zařazena jako do neživotního, tak životního pojištění. Vždy bude záležet na konkrétním charakteru produktu (§2824 NOZ).
Věřím, že jsem výše uvedené v článku upřesnila, ale pokud byste měl další dotazy, můžete mě kontaktovat na email veronika.nova@cap.cz. Hezký den, V. Nová

Pozn.: položky označené * jsou povinné.