CMP 2.0: upravuje výši škody automaticky


			CMP 2.0: upravuje výši škody automaticky
27.10.2008 Rozhovory

Software firmy Riskconsult s názvem CMP 2.0 si dokáže poradit s likvidací velkých škod. Vše probíhá on-line, a v jediném okamžiku je možné získat aktuální přehled o tom, jak likvidace pokračuje. O "chytrém" software jsme si povidali s obchodním ředitelem firmy Gerhardem Ebnerem.

 

*Likvidace pojistné události je vždy založena na vzájemné komunikaci. Někdy trvá mnoho dnů a týdnů, než se všechny strany dopracují k uspokojujícímu výsledku. Můžete mi vysvětlit, jak mohou jednání probíhat v elektronické podobě? Jak v takovém případě komunikujete s klientem?
Když jsme software CPM 2.0 vytvářeli, hovořili jsme s likvidátory i s klienty a  respektovali jsme přání všech, kteří ho budou používat. Klienti mají možnost využívat při komunikaci e-mail a to většině z nich velmi vyhovuje. Pro postup likvidace je výhodné, že se všechny zprávy ukládají do systému a jsou uloženy pro jakékoliv další využití - ať už se k nim bude vracet pojišťovna, klient nebo likvidátor.

Náš systém má viditelně nahoře na liště umístěno tolik vstupů, kolik je zúčastněných stran. Své příběhy, požadavky a konkrétní připomínky do nich sdělují všichni, především klienti. Je to jednodušší a rychlejší, než prostřednictvím osobních schůzek.

 

*Informace skutečně zůstávají uloženy v systému?
Ano, veškeré informace jsou uloženy v systému, v oddělených sekcích Windows. U každé sekce jsou samozřejmě rozdílně nadefinována přístupová práva.

*Co ještě oceňují uživatelé software CPM 2.0?
Jde-li o velkou škodu, může se odhad škody velmi lišit od částky, kterou  pojišťovna skutečně vyplatí. Odhadovaná škoda například může dosahovat částky milión eur. Poté, co do jednání vstoupí experti a vyjádří písemně své připomínky k částce, ta se zcela automaticky upravuje na novou hodnotu. Pokud se odborníci shodnou, že skutečná škoda je jen 800 000 eur, objeví se to okamžitě v systému, což je výhodné zejména pro velké stavební společnosti i jiné velké firmy. Jejich majitelé mohou nahlédnout do systému a okamžitě vidí, jak se konečné číslo změnilo.Obvykle jsou totiž první odhady škod příliš vysoké...

Tato důležitá informace okamžitě a zcela automaticky přichází upisovateli, makléři i klientovi.

 

*Mají klienti o váš software zájem?
Mezi naše klienty patří mnohé velké firmy, zejména stavební. Právě teď jsou v poslední fázi jednání s firmou Wienerberger. Jistě víte, že Wienerberger je největší světový výrobce cihel a světová "dvojka" ve střešních krytinách. Působí v Evropě a samozřejmě také v České republice. Doufám, že její risk management bude používat náš systém CPM 2.0.

 

Děkuji za rozhovor.
Dagmar Šístková

Zdroj: Dagmar Šístková

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.