Krizi vidím jako příležitost


			Krizi vidím jako příležitost
6.11.2009 Rozhovory

O budoucnosti pojišťovnictví a také o tom, jak uspět v silné konkurenci, o tom všem je náš rozhovor s obchodní ředitelkou Maxima pojišťovny, a.s. Ing. Ivou Zemanovou.

*Do společnosti Maxima pojišťovna, a.s. jste přišla před několika měsíci. S jakými předsevzetími jste novou pozici přijala?

Přicházím z velké pojišťovny, která je mohutný kolos, který mnohdy brání transparentnímu řízení, operativnímu a rychlému rozhodování a schvalování. Od svého působení v Maxima pojišťovně si slibuji, že se s takovými nedostatky nesetkám. Ve srovnání s mým předchozím působištěm je to malá společnost, kde se rozhodnutí odehrávají mezi dvěma, třemi odpovědnými osobami, takže si myslím, že budu moci daleko více uplatnit svůj rozhled a zkušenosti. Mým osobním cílem je obstát ve vedení společnosti, dokázat ji více zviditelnit a tím přinést lepší výsledky.

*Jak může podle Vás Maxima získat větší podíl na českém trhu?

Musí vytvářet nové alternativy pro své klienty, nebát se nových produktů. Doplnit segmenty pojištění tam, kde na trhu chybí. Budoucnost vidím v úzké specializaci a větší profesionalitě.

*Vaše plány jsou hodně ambiciózní a mohou ostatním připadat jako „z jiné planety“. Jak jich chcete dosáhnout?

Krize je podle mého názoru pro nás v segmentu pojištění velkou příležitostí. Lidé začnou nejen šetřit, ale více myslet „na zadní kolečka“, více si „krýt záda“. Myslím si, že se to projeví ve vyšší poptávce po pojištění majetku, životním pojištění, pojištění odpovědnosti podnikatelů a dalších produktech. Musíme tuto příležitost chytit za pačesy.

Je samozřejmé, že všechny změny budou klást zvýšené nároky na naše pracovníky. Základem dobrých výsledků je výborný kolektiv, skvělé zázemí a podpora vedení. A to vše, myslím, máme.

*Které produkty pojišťovny považujete za stěžejní?

Je to pojištění cizinců. A pak vidím nutnost rozvíjet naše aktivity v oblasti malých a středních podnikatelů.

Děkujeme za rozhovor.

Red.

 

Share/Bookmark

Zdroj: redakce

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články