Ondřej Svoboda: Slavia pojišťovna už není škodovka. Stala se mercedesem


			Ondřej Svoboda: Slavia pojišťovna už není škodovka. Stala se mercedesem
17.10.2024 Rozhovory, Pojistný trh

Letošní Velká pardubická se Slavia pojišťovnou byla jiná. Přitáhla obrovskou pozornost běžných návštěvníků na závodišti i VIP hostů na tribuně Slavia pojišťovny. Prosázelo se v ní o 32 procent víc peněz než vloni, když jenom Tipsportem proteklo 15,5 milionu korun. A především – měla dva vítěze. V cíli byli shodně Sexy Lord s žokejem Jaroslavem Myškou i Godfrey s žokejem Janem Faltejskem. O letošním dostihovém svátku v Pardubicích jsme hovořili s ředitelem marketingu Slavia pojišťovny Ondřejem Svobodou.

V čem byla letošní Velká pardubická ještě jiná?

Mám ohromnou radost, že obliba Velké pardubické se Slavia pojišťovnou neustále roste. Naším dlouhodobým cílem je Velké pardubické vrátit původní lesk a společenský rozměr, a musím říci, že reakce našich obchodních partnerů a kolegů jednoznačně potvrzují, že se nám to daří. Zaznívaly takové příměry, jako že Slavia pojišťovna už není škodovkou, ale stala se mercedesem.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2023 v Česku dle oPojištění.cz


Co zaujalo návštěvníky letošního ročníku Velké pardubické mimo dění na závodišti?

Naši hosté měli většinou zázemí v pavilonu D, kde máme k dispozici velkou partnerskou zónu. Návštěvníci areálu se mohli posadit a vyfotit třeba na zbrusu nové lavičce, vyřezané ze dřeva a obsahující symboliku koňských dostihů. Hodně navštěvovaným místem byla i fotostěna s vystaveným vítězným pohárem. Fotky si v něm pořizovali jak běžní návštěvníci, tak i známé osobnosti.

Stejně tak atmosféru doplňovali promotéři v dobových kostýmech, kteří se v areálu pohybovali a byli oprávněně středem zájmu. Jinak mě velmi těší, že rok od roku roste elegance a množství návštěvníků, což podtrhuje atmosféru celé akce. Ženy zářily v nádherných kloboukách a fascinátorech, což jsou typické módní dostihové doplňky, které se umísťují do vlasů. Elegance akce roste exponenciálním tempem. A nejde jen o prémiové modely, ale také o nápaditost a vkusnost návštěvníků, která je perfektní.

Kde jste letos tak rychle sehnali identický druhý pohár pro vítěze?

Standardně máme každý rok v Pardubicích pro vítěze tři poháry. Dostávají je totiž žokej, trenér i majitel koně. K tomu existuje jeden reprezentační a jeden archivní pohár. Celkem se tedy vyrábí pět pohárů. Tři dostal tradičně ještě před závodem ceremoniář, čtvrtý byl vystaven u fotostěny a pátý ve studiu České televize na dostihovém závodišti. Když obsadili první místo dva vítězové, bylo rozhodnuto, že poháry na místě obdrží žokejové a majitelé a trenéři své poháry dostanou dodatečně. Museli jsme tak operativně dopravit k ceremoniáři ještě jeden pohár. Volba padla na ten z České televize. Při dekorování vítězů proto lidé v Pardubicích i na televizní obrazovce viděli čtyři úplně stejné poháry s motivy Muchovy podobizny Josephine Crane Bradley a rokem 2024.


Mohlo by vás zajímat: Injekce do zdravotnictví. Proč ČR potřebuje komerční zdravotní pojištění?


Nic podobného se předtím během uplynulých 150 ročníků tohoto závodu nestalo. Bylo to hodně hektické?

Ohromně hektické! Když mně volal generální ředitel Slavie Karel Waisser, abychom rychle přinesli ke stupňům vítězů druhý pohár, neměli jsme jej jako v minulých letech přímo v naší lóži a museli jsme pro něj skočit do televizního studia. V jednu chvíli byly do této operace, trvající jenom pár minut, zapojeny asi dvě desítky lidí. Vše ale klaplo, naši i televizní produkční byli velmi rychlí a zanedlouho už jsme měli oba poháry v cílové rovince u stupňů vítězů připravené.

Velka Pardubicka_FOTOSTENA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články