Zabouchnuté dveře? S Europ Assistance žádný problém!


			Zabouchnuté dveře? S Europ Assistance žádný problém!
18.10.2011 Rozhovory

Bezplatnou asistenci při nouzové situaci v domácnosti, jakou může být například zabouchnutí dveří, dokáže vyřešit pojištění asistenčních služeb HappyHome. Jde o samostatné pojištění asistenčních služeb, které není součástí jiného produktu. O domácí asistenci, kterou na českém trhu nabízí společnost Europ Assistance, jsme si povídali s Jurijem Kostašem.


*Jak dlouho nabízíte pojištění domácí asistence HappyHome?


Tento produkt je v nabídce Europ Assistance novinkou. V minulosti jsme se zaměřovali především na segment korporátních klientů, na spolupráci s pojišťovnami a s obchodními partnery. Nyní se zaměřujeme i na segment koncových zákazníků. Je to příležitost pro oslovení zákazníků, kteří si chtějí připlatit za komfort a pohodlí nadstandardních služeb nad rámec služeb zahrnutých v pojištění majetku. Přesně tak vzniklo pojištění domácí asistence HappyHome.


Zákazníkům poskytuje nejen pomoc v nouzové situaci – tak, jak to známe z asistenčních služeb při pojištění majetku, ale poskytuje i některé inovativní služby, které jsou spojené například s poruchami elektrických spotřebičů. V takovýchto případech Europ Assistance zajistí technika, který přijede a buď porouchaný spotřebič opraví nebo jej v režii asistenční centrály odveze na opravu do servisu.


*Kdo má zájem o takové pojištění?


Hlavním specifikem HappyHome je, že se dá sjednat bez vazby na majetkové pojištění. Část pojistitelů již má v pojištění domácnosti zahrnuté asistenční služby, ale většinou v základním rozsahu. Další část pojistitelů nemá asistenční služby do majetkového pojištění zahrnuté vůbec.


Naše pojištění využívají zákazníci, kteří takové asistenční služby nemají. Mezi zákazníky, kteří si pojištění HappyHome sjednávají patří dále ti, kteří chtějí mít vyšší limity pojistného plnění pro asistenční služby. Pojištění asistenčních služeb HappyHome nabízí kromě širokého rozsahu služeb samotných i značně navýšené limity pojistného plnění. Například náklady na řemeslníka jsou hrazeny až do výše 20 000 korun.


Pro srovnání: u asistenčních služeb, které jsou zahrnuty do pojištění domácnosti, je tento limit mnohem nižší.


*Jaký je limit plnění pro asistenční služby?


Hranice pojistného plnění při pomoci v nouzové situaci (instalatér, topenář, plynař, sklenář, elektrikář) je 20 000 Kč na jednu událost. V případě pomoci zámečníka je to až 5 000 Kč. Stejný limit pojistného plnění pak platí i v případě opravy elektrospotřebiče. Součástí plnění je navíc úhrada použitého drobného materiálu. Produkt dále zahrnuje právní asistenci s finančním plněním 15 000 Kč na jednu událost. Počet krytých pojistných událostí během roku není, s výjimkou poruchy spotřebiče, nikterak limitován.


Cena pojištění asistenčních služeb HappyHome byla nastavena na 790 Kč na rok.


*Co když je byt po nějaké mimořádné události neobyvatelný?


I to se samozřejmě může stát. Příkladem je situace, kdy někomu soused vytopí byt, a ten nelze běžným způsobem užívat. V tom případě zajistíme a uhradíme zákazníkovi a jeho rodině náhradní ubytování. Pokud je blízko místa bydliště zákazníka k dispozici hotel, zajišťujeme ubytování tam, v opačném případě spolupracujeme s obecním úřadem. Nelze dát univerzální návod, jak situaci řešit, vždy jde o individuální přístup.


*Zajímalo by mne, kolikrát jste řešili, že rodina musela z důvodu živelné katastrofy skutečně přespat mimo svůj byt.


Od roku 2003, kdy Europ Assistance začala poskytovat služby domácí asistence v České republice, šlo o desítky případů a to zejména proto, že tento typ událostí není zcela běžný. Pomáháme zákazníkům v případech, kdy jde například o požár či vytopení.


*Co je na produktu Happy Home podle vás nejvýhodnější? Řečeno ještě jinak: proč bych si měla tento produkt koupit?


Zákazníci by si měli pojištění HappyHome koupit především kvůli rozsahu pojistného krytí. Limity plnění jsou unikátní a produkt podobného rozsahu nenabízí žádná jiná asistenční služba, lépe řečeno žádný z našich konkurentů.


*Můžete uvést příklad pomoci v rámci pojištění domácí asistence?


Letos v lednu nám volala paní Novotná s tím, že nemůže používat koupelnu, protože je ucpané vodovodní potrubí. V domácnosti bylo navíc malé miminko, a aby toho nebylo málo, klientka s ním potřebovala odejít k lékaři.


Po domluvě s paní Novotnou jsme instalatéra zajistili na odpolední hodiny. Ten v klidu potrubí opravil a klientka tak mohla večer miminko vykoupat.


*Jaké jsou nejčastější případy domácí asistence?


Největší „zájem“ je o instalatéry – jejich služby patří mezi nejčastější případy domácí asistence – jde o téměř 30% z celkového počtu případů. Hned za nimi jsou topenáři, zámečníci a elektrikáři. Nejméně „poptávaní“ jsou pokrývači.


Děkuji vám za rozhovor.

Dagmar Šístková

Zdroj: Europ Assistance

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články