„Velmi důležité je zamezit vzniku dalších škod,“ říká ředitel oddělení likvidace pojistných událostí Slavia pojišťovny Miroslav Novák. „Pokud třeba máte poškozenou střechu, zakryjte ji alespoň provizorně plachtou, aby se při dalším dešti devastace domu nezvyšovala. S úklidem a opravami rozhodně nečekejte až na příchod pracovníka pojišťovny, ale začněte hned. Ještě předtím však poškozené a zničené věci vyfotografujte, klidně na mobilní telefon,“ doplňuje Novák.
Mohlo by vás zajímat: ČAP: Co dělat při povodních? Držte se povodňového desatera
Škodu mohou klienti Slavie nahlásit online, telefonicky nebo písemně. Kromě telefonu
255 790 111 je jim nonstop k dispozici formulář na internetu na této adrese.
Pojišťovnu bude zajímat číslo pojistné smlouvy, místo, datum a příčina škody, odhad její výše a také telefonické spojení. Pokud je dům neobyvatelný, uveďte prosím adresu, na které budete k zastižení
Mohlo by vás zajímat: Pillow: Praktický seznam 10 kroků před blížícím se rizikem povodně
Živly se ve statistikách pojišťoven v průběhu let střídají. Letos platila Slavia svým klientům nejčastěji za škody, které jim způsobil silný vítr, kroupy a přívalový déšť. V jiných letech to byla vichřice, v dalších třeba krupobití, které zasáhlo hustě osídlenou aglomeraci. Záplavy si ve větším územním rozsahu v posledních letech vybíraly přestávku a omezovaly se pouze na lokální úroveň.
Komentáře
Přidat komentář