Snoopy už nebude tváří pojišťovny MetLife

Snoopy už nebude tváří pojišťovny MetLife
Snoopy už nebude tváří pojišťovny MetLife
18.11.2016 Pojistný trh

Americká pojišťovna MetLife oznámila globální rebranding své značky. Spolu se změnou loga i korporátních barev ukončuje pojišťovna spolupráci se Snoopym a Peanuts gangem. Kdo je nahradí?

Jedna z největších amerických pojišťoven, MetLife připravuje globální změnu svého loga, image a celkového vnímání své značky. Po více jak 31 letech tak zmizí již ikonický pes Snoopy, který byl několik desetiletí maskotem pojišťovny.

Snoopy

Postavičku Snoopyho a jeho gang vytvořil Charles M. Schulz v padesátých letech minulého století a MetLifem byla adoptována jako tvář společnosti v roce 1985. Snoopy býval dříve na všech tištěných předmětech, v TV reklamách, na marketingových materiálech, nyní jej nahradí strohý text.

typing_snoopy

Se Snoopym jsme přišli před třiceti lety, abychom naší pojišťovnu udělali více přátelskou a vlídnou v časech, kdy pojišťovny byly všeobecně přijímané jako chladné a odměřené,“ říká Esther Lee, marketingová ředitelka MetLife. „Snoopy pomohl nastartovat náš byznys a nastavit tak správnou image“, dodává. „České republiky se změny budou týkat až v roce 2017“, komentovala rebranding Tereza Kůželová, tisková mluvčí české pobočky MetLife.

MetlifeOld

Logo MetLife dříve

MetLife se nyní začíná stále více zaměřovat na korporátní klienty a i proto si nechala vypracovat nové corporate identity, které lépe vystihne vizi pojišťovny. Společnost se rozhodla pro nejvíce viditelnou změnu za poslední dekády.

Nový vzhled byl postaven jako čistý, moderní a estetický. Přináší moderní modrou a zelenou v symbolu partnerství reprezentovaného písmenem M.

MetLife2017

Logo Metlife od roku 2017

 

Metlife2017_01

Zdroj: oPojištění.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články