Jedna Aviva, dvojnásobná hodnota
Pod názvem Aviva působí společnost na 27 trzích v Evropě, Severní Americe a v asijsko-tichomořské oblasti a průběžně významně rozšiřuje svou činnost také v mezinárodním měřítku. Od října 2007 probíhá transformace společnosti pod jednoduchým heslem „Jedna Aviva, dvojnásobná hodnota".
„Aby společnost Aviva i nadále prosperovala, musí být schopna v celosvětovém měřítku efektivně konkurovat dalším mezinárodním pojišťovnám," vysvětluje důvody transformace generální ředitel společnosti Aviva Andrew Moss. "Vytvoření celosvětově známé značky je významným krokem k nastolení globálního povědomí o naší společnosti v oblasti finančních služeb a důležitým mezníkem při naplňování naší vize ‚Jedna Aviva, dvojnásobná hodnota’."
Nová éra globální firmy
Přechod na společnou značku usnadňuje orientaci na globálním trhu s pojištěním, což má význam zejména při vzrůstající mobilitě klientů. Stejně tak je společná identita důležitým motivačním faktorem pro zaměstnance, kteří považují práci v celosvětově významné společnosti za atraktivní. Známá mezinárodní značka rovněž pomůže otevřít dveře na nové trhy a získat nové obchodní partnery, což potěší zejména akcionáře. Od poskytování služeb pod jednotnou značkou si společnost slibuje i vyšší efektivitu nákladů na reklamu a sponzoring v celosvětovém měřítku.
Bruce Willis v britské reklamě pro pojišťovnu Aviva
O rebrandu britské Norwich Union informuje kreativní kampaň, na níž se podílejí světové celebrity. Společnost Aviva angažovala známé umělce, kteří si před vstupem do showbusinessu nechali změnit jméno. V reklamním spotu si tak zahráli herec Bruce Willis, modelka Elle Macphersonová nebo hudebníci Ringo Starr a Alice Cooper. Např. Ringo Starr se objeví v reklamě v jedné ze scén filmu Beatlemania a přemýšlí, jestli by něco podobného zažil, kdyby se jmenoval stále Richard Starkey. Celebrity jednotně komentují nejslavnější okamžiky své kariéry větou „Stalo by se něco takového, kdybych se jmenoval/a..?" a doplní své občanské jméno. Dokazují tak, že změna jména není jen formalita.
„Jednotná značka nám umožní sdílet své zkušenosti a znalosti s klienty na celém světě. Nová reklamní kampaň informuje o změně jména dynamickým způsobem, který signalizuje začátek nové éry v péči o zákazníky," uvádí Armanda Mackenzie, marketingová ředitelka společnosti Aviva.
Reklamní kampaň je plánována na šest měsíců a kromě TV bude zahrnovat také tisk, outdoor a digitální média.
Zdroj: Aviva
Komentáře
Přidat komentář