Uber má jasno: Do pojišťování se pouštět nebude


			Uber má jasno: Do pojišťování se pouštět nebude

Rok se Google zabýval pojištěním, a pak zase z tohoto odvětví ustoupil. Amazon to hodlá dělat lépe. A Uber? Údajně s tím nehodlá zatím ani začínat.

„Pojišťovny jsou v pojišťování dobré a bylo by těžké jejich úrovně dosáhnout,“ sdělil diplomaticky Curtis Scott, globální šéf pro pojištění Uber. V červenci tohoto roku dostal Brad Nail, Senior Risk Manager v Uberu, otázku, zda jeho společnost plánuje vstup do pojišťovacího byznysu. A jeho odpověď zněla celkem tajemně: „Zeptejte se mě znovu za pár měsíců.“

Uber zvažoval rizika. Ale pak couvl. „My jsme dobří jako technologická firma pro oblast logistiky. To opravdu umíme a jsme v tom silní,“ pochválil se Curts Scott. „Není naším přáním vrhnout se na pojišťování. Chceme s pojišťovnami spolupracovat, ale nechceme se pojišťovnou stát.“ V Evropě nabízí Uber svým řidičům mimo jiné pojištění od Axy a dalších společností.


Mohlo by vás zajímat: Myšlení finančníků: Inspirující příběh Ivana Špirakuse


O jednoho technologického obra menší konkurence. Pojišťovnictví si může vydechnout. Ale jen trochu. Vždyť pojišťovny se musí vyrovnat s nástupem Amazonu. Gigantický on-line obchodník už shání specialisty na pojištění se znalostí němčiny, francouzštiny nebo španělštiny. V USA koncem minulého roku CEO Amazonu Jeff Bezos oznámil, že chce založit zdravotní pojišťovnu společně s největší americkou bankou JP Morgan a společností Berkshire Hathaway magnáta Warrena Buffetta. Pod značkou Amazon Protect nabízí podnik už nyní svým zákazníkům přes platformu Amazon pojištění proti krádeži, vadám a poškozením pro zakoupené zboží, jako jsou laptopy, mobily a pračky.

Google nabídl ve Spojených státech a ve Velké Británii službu GoogleCompare, což byl on-line srovnávač pojištění. Údajně už došlo na „námluvy“ s jedním německým portálem zaměřeným na porovnávání. Nicméně potom se Google stáhl z trhu, aniž by k tomuto kroku uvedl oficiální důvody.

Zdroj: be.invalue.de

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články