Cílem kampaně je především osvěta a vzdělávání veřejnosti v oblasti pojištění. Kampaň by měla odpovědět na dotazy, kde, jak a hlavně na jakou částku si majetek pojistit a zároveň proti jakým rizikům. Veřejnost by se měla poučit, co je to podpojištění a jak se mu v praxi vyhnout, jak postupovat v případě hlášení pojistné události, jak využít asistenční služby nebo jak se zachovat při živelné katastrofě.
Pojištění sice nezabrání tomu, aby pojištěného nepostihlo nic zlého, ale pomůže zmírnit finanční následky, pokud k takové situaci dojde. Přesto však stále existuje dost těch, kteří buď nejsou pojištěni vůbec, nebo nedostatečně. Škoda na majetku pak pro ně mívá velmi závažné následky. Důkazem byly povodně v srpnu 2002, které mnoho majitelů nemovitostí přesvědčily za dramatických okolností o nutnosti pojištění. Na tuto praktickou „lekci“ však už mnozí z nich už bohužel zapomněli.
DŠ
Komentáře
Přidat komentář