Budete hybatelem změn, který přemýšlí v souvislostech, rozumí obchodním datům a dokáže je přetavit do konkrétních kroků. Váš přístup je systematický, růstově orientovaný a zaměřený na výkon. Umíte vést tým, nastavovat procesy a vytvářet podmínky pro úspěch.
Vaše hlavní zodpovědnosti
Strategické řízení a rozvoj obchodní sítě:
- Zvyšování efektivity obchodní sítě skrze optimalizaci sales funnelu a řízení procesů péče o klienty
- Identifikace a rozvoj nových obchodních příležitostí a distribučních kapacit
- Tvorba nástrojů, procesů a podmínek pro růst obchodních týmů, lepší obsluhu klientů a klientskou zkušenost
- Rozvoj prodejního prostředí zaměřeného na výkon a potenciál lokálních trhů
Spolupráce a leadership:
- Úzká spolupráce se Sales Excellence Managerem a Regionální ředitelkou na návrhu a implementaci kroků vedoucích ke zvýšení výkonnosti poboček a retailové sítě
- Řízení týmu Podpory prodejních míst (cca 12 FTE) – vedení, rozvoj, motivace
- Implementace a metodické vedení Sales procesu
Výkon a kapacita:
- Řízení efektivity a kapacit poboček a obchodních míst v rámci svěřeného regionu
- Práce s daty a výkonnostními ukazateli – sledování, vyhodnocování, návrhy opatření
- Podpora obchodních týmů v dosahování cílů a zvyšování produktivity
Klíčové dovednosti a znalosti pro tuto pozici:
- Znalost produktového portfolia: detailní znalost pojištění, nepojišťovacích produktů, penzí, investic a hypoték
- Sales management: zkušenosti s optimalizací prodejních procesů (sales funnel management)
- Business development: schopnost vyhledávat nové obchodní příležitosti a distribuční kanály
- Leadership a řízení týmu: zkušenosti s vedením a rozvojem obchodních týmů
- Analytické myšlení: schopnost pracovat s daty, vyhodnocovat výkonnost a navrhovat opatření
- Komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat napříč týmy i s vedením
Kvalifikační požadavky:
- VŠ vzdělání, anebo SŠ + praxe v oblasti finančního/pojišťovacího sektoru
- Alespoň 5+ let praxe v oblasti obchodu, obchodních operací, sales excellence nebo obchodního plánování
- Obchodní a produktové dovednosti
- Prokazatelná zkušenost s využíváním dat a analýz pro tvorbu a realizaci obchodní strategie
- AJ (min. B2)
Na co se můžete těšit:
- 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
- FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office až 3 dny v týdnu.
- CAFETERIE: Příspěvek ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
- STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
- POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
- VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem - Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
- ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Doplňující informace:
- Generali Česká pojišťovna a.s. obsazuje pozici pro svou dceřinou společnost Generali Česká Distribuce a.s.
- Místo výkonu práce: Vyskočilova 1442/1b, Praha 4
- Termín nástupu: ihned/dle dohody
- Forma spolupráce: plný úvazek, pracovní poměr
Stále váháte? Podívejte se, proč právě k nám.
Komentáře
Přidat komentář