GČP hledá: Senior manažer/ka retailu a poboček


			GČP hledá: Senior manažer/ka retailu a poboček
26.6.2025 Pracovní nabídky

V roli Senior Manažera Retailu a Poboček hledáme zkušeného lídra s obchodním drivem, který bude klíčovým partnerem Regionální ředitelce při rozvoji a efektivním řízení fyzické obchodní sítě. Vaším posláním bude vytvářet prostředí, ve kterém obchodní týmy rostou, klienti jsou obsluhováni s maximální péčí a regionální trhy naplno využívají svůj potenciál.

Budete hybatelem změn, který přemýšlí v souvislostech, rozumí obchodním datům a dokáže je přetavit do konkrétních kroků. Váš přístup je systematický, růstově orientovaný a zaměřený na výkon. Umíte vést tým, nastavovat procesy a vytvářet podmínky pro úspěch.

Vaše hlavní zodpovědnosti

Strategické řízení a rozvoj obchodní sítě:

  • Zvyšování efektivity obchodní sítě skrze optimalizaci sales funnelu a řízení procesů péče o klienty
  • Identifikace a rozvoj nových obchodních příležitostí a distribučních kapacit
  • Tvorba nástrojů, procesů a podmínek pro růst obchodních týmů, lepší obsluhu klientů a klientskou zkušenost
  • Rozvoj prodejního prostředí zaměřeného na výkon a potenciál lokálních trhů

Spolupráce a leadership:

  • Úzká spolupráce se Sales Excellence Managerem a Regionální ředitelkou na návrhu a implementaci kroků vedoucích ke zvýšení výkonnosti poboček a retailové sítě
  • Řízení týmu Podpory prodejních míst (cca 12 FTE) – vedení, rozvoj, motivace
  • Implementace a metodické vedení Sales procesu

Výkon a kapacita:

  • Řízení efektivity a kapacit poboček a obchodních míst v rámci svěřeného regionu
  • Práce s daty a výkonnostními ukazateli – sledování, vyhodnocování, návrhy opatření
  • Podpora obchodních týmů v dosahování cílů a zvyšování produktivity

Klíčové dovednosti a znalosti pro tuto pozici:

  • Znalost produktového portfolia: detailní znalost pojištění, nepojišťovacích produktů, penzí, investic a hypoték
  • Sales management: zkušenosti s optimalizací prodejních procesů (sales funnel management)
  • Business development: schopnost vyhledávat nové obchodní příležitosti a distribuční kanály
  • Leadership a řízení týmu: zkušenosti s vedením a rozvojem obchodních týmů
  • Analytické myšlení: schopnost pracovat s daty, vyhodnocovat výkonnost a navrhovat opatření
  • Komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat napříč týmy i s vedením

Kvalifikační požadavky:

  • VŠ vzdělání, anebo SŠ + praxe v oblasti finančního/pojišťovacího sektoru
  • Alespoň 5+ let praxe v oblasti obchodu, obchodních operací, sales excellence nebo obchodního plánování
  • Obchodní a produktové dovednosti
  • Prokazatelná zkušenost s využíváním dat a analýz pro tvorbu a realizaci obchodní strategie
  • AJ (min. B2)

Na co se můžete těšit:

  • 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví. 
  • FLEXIBILITA A SMARTWORKING: Oceníte dřívější začátek nebo pozdější start? Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Nastavte si pracovní dobu, jak vám vyhovuje, a využijte možnosti Home office až 3 dny v týdnu. 
  • CAFETERIE: Příspěvek ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost sportu, relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí! 
  • STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě. 
  • POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU:U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %. 
  • VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem - Speexx vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!  
  • ABY NEBYLA NUDA: Běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou. 

Doplňující informace:

  • Generali Česká pojišťovna a.s. obsazuje pozici pro svou dceřinou společnost Generali Česká Distribuce a.s.
  • Místo výkonu práce: Vyskočilova 1442/1b, Praha 4  
  • Termín nástupu: ihned/dle dohody
  • Forma spolupráce: plný úvazek, pracovní poměr

Stále váháte? Podívejte se, proč právě k nám.

Pokud vás nabídka zaměstnání zaujala, prosím reagujte ZDE.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články