Co vás čeká:
- Spolupráce na tvorbě nových technických řešení, která budou mít v praxi reálný businessový přínos.
- Navrhování optimálních řešení v oblasti pojištění vozidel na základě dat a jejich testování s reálnými uživateli.
- Otevřená komunikace s uživateli novinek, pomoc s implementací až po supervizi fungování novinek v praxi.
- Komunikace se zadavateli a analýza business požadavků na funkčnost nových produktů.
- Zpracování user stories a analytických podkladů pro vývoj novinek.
- Komunikace v rámci týmu ohledně možného technického provedení, spolupráce s vývojáři, testery a součinnými týmy.
- Spolupráce se špičkovými odborníky z různých specializací a osobní rozvoj od zkušených manažerů.
- Získání znalostí o pojištění vozidel a pochopení tohoto odvětví v souvislostech.
Koho hledáme:
- Jste schopná/ý samostatné práce a máte zkušenost s procesy / business analýzou, minimálně 2-3 roky.
- Aktivně sledujete trendy v oblasti automobilového průmyslu a zajímáte se o tuto oblast
- Jste nadšenec do technologií, sledujete nejnovější trendy v oblasti business analýz
- Máte analytické myšlení a dokážete se rychle zorientovat v nových situacích.
- Dotahujete věci do konce a na základě dohody s manažerem jste schopná/ý plnit náročná zadání.
- Jste zvyklá/ý pracovat v JIRA a Confluence.
- Jste systematická/ý a víte, co je procesní a projektové řízení a chcete na tom stavět.
- Rozvíjíte a udržujete dobré vztahy, máte týmového ducha, jste komunikativní a vítáte otevřenou komunikaci.
- Nebojíte se přijít s novými nápady, konstruktivně měnit stávající postupy a s podporou týmu prosadit změny ve společnosti.
Co nabízíme:
- Práce u jedničky na trhu:
- RENOMIA je největší pojišťovací makléř v České republice s mezinárodní působností.
- Nabízíme Vám stabilní zázemí, vysokou úroveň know-how a profesionální a zkušený tým kolegů, od kterých se toho můžete hodně naučit.
- Zajímavé a motivující finanční ohodnocení.
- Lokalita a pracovní prostředí:
- Výbornou lokalitu Florentina v centru Prahy se skvělou dopravní dostupností.
- Krásné pracovní prostředí – vyhráli jsme soutěž kanceláře roku.
- Pracovní doba a možnosti čerpání volna:
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby, s fixním rozmezím mezi 9-16 h.
- Možnost pracovat na Home office.
- 4 týdny dovolené + 1 týden bonusových dnů volna navíc.
- Pracovní volno z důvodu nemoci (tzv. „sick days“) – max. 3 dny v roce.
- Technické vybavení pro práci:
- Mobilní telefon a notebook.
- Vzdělávání a rozvoj:
- Propracovaný adaptační program a interní systém vzdělávání.
- Dlouhodobá podpora profesního a osobního rozvoje včetně odborných zkoušek.
- Jazykové vzdělávání.
- Možnost posouvat se ve Vaší kariéře a profesní rozvoj.
- Benefitní systém Cafeteria, nabízející flexibilitu vybrat si benefity dle Vaší preference:
- Doplňkové penzijní spoření ve výši 3 % z měsíční mzdy po zkušební době (až 30.000 Kč ročně).
- Příspěvek na vzdělávání a volný čas ve výši 6.000 Kč ročně.
- Stravenky ve výši 90,- Kč s příspěvkem zaměstnavatele ve výši 55 % (e-stravenková karta).
- Věrnostní odměnu za každých 5 let ve společnosti.
- Další benefity:
- Možnost přispět svojí prací pro neziskovou organizaci v rámci Dobrovolnického dne.
- RENOMIA má vlastní nadační fond Hlas srdce, možnost podpořit neziskový projekt a získat grant.
- Možnost čerpat slevy a další výhody u vybraných dodavatelů (např. zaměstnanecký program pro mobilní telefony, slevy na pojištění a další).
- Zaměstnanecké akce a další zajímavé benefity.
Zaujali jsme Vás? Budeme rádi, pokud nám o sobě dáte vědět zasláním Vašeho životopisu spolu s několika větami o Vás skrz tlačítko „Odpovědět“. Úspěšné přihlášení Vám potvrdíme e-mailem.
Pokud se chcete dozvědět o pozici více, podívejte se také na naše kariérní stránky: RENOMIA Kariéra či napřímo kontaktujte HR oddělení: kariera@renomia.cz
Komentáře
Přidat komentář