Klienti RENOMIA v souvislosti s tornádem dosud ohlásili pojišťovnám více než 300 pojistných událostí, a přestože hlavní škody již byly zmapovány a naši klienti již ve většině případů obdrželi od pojišťoven minimálně zálohu na pojistné plnění, tým specialistů likvidace RENOMIA i nadále zůstává klientům v zasaženém regionu k dispozici a v provozu je dál i posílená kontaktní telefonní linka RENOMIA.
Mohlo by vás zajímat: Josef Moravec: Hasičská vzájemná pojišťovna je zdravá a stabilní česká firma
Z prostředků svého nadačního fondu HLAS SRDCE RENOMIA vyčlenila na humanitární pomoc 1 000 000 Kč a spustila mimořádnou sbírku, do které kolegové z celé RENOMIA GROUP přispěli dalšími více než 450 000 Kč! Všem za to patří velké poděkování.
Mohlo by vás zajímat: PwC: Dvě třetiny zaměstnanců nepřestávají pracovat ani o dovolené či víkendu
Díky tomu, že jsme tuto finanční podporu deklarovali veřejně, obdrželi jsme již řadu žádostí o finanční pomoc a první příspěvky už zamířily ke konkrétním lidem. Stále konkrétnější obrysy má také dobrovolnická pomoc kolegů z RENOMIA GROUP, kterou chystáme ve spolupráci s postiženými obcemi na srpen.
Komentáře
Přidat komentář