Výstava zlatých šperků - nejen pojištění, ale i dobrá reklama


			Výstava zlatých šperků - nejen pojištění, ale i dobrá reklama
21.12.2010 Pojistný trh

Retrospektivní výstava šperků zlatnictví Bulgari , která byla otevřena minulý týden v Paříži, značí návrat velkého umění a podobných nákladných výstav po výrazném zpomalení v souvislosti s hospodářskou krizí. Výstava je pojištěna u XL pojišťovny a očekává se, že přiláká stovky tisíc návštěvníků po dobu více než šesti týdnů. Pro pojišťovnu to znamená, že po mnoha měsících má možnost vydělat na příjmu z pojištění těchto specifických akcí.

"Je to část našeho podnikání, kde nejvíc kolísají příjmy, neboť se jedná o jednorázové akce," uvedl Yannick Daucourt, regionální manažer pro Evropu a asijské oblasti v pojišťovně XL a dodal:. "V dobrém roce s velkými výstavami výtvarného umění to může představovat až 40 % našeho obratu."

Insuranceday

Zdroj: InsuranceDay

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS