Technická příprava auta
-
přidávání aditiv do palivové nádrže především pro vozidla s dieselovým pohonem
- doplnění nemrznoucí směsi do chladící soustavy vozidla
- doplnění nemrznoucí směsi do ostřikovačů čelního skla
- kontrola stavu autobaterie
- nasazení a kontrola dezénu zimních pneumatik
- nosit u sebe rozmrazovač zámku vozidla
- kontrola stavu stěračů
- kontrola stavu povinné výbavy (trojúhelník, lékárnička, žárovky …)
Jelikož riziko nehody nikdy nelze zcela odstranit, je vhodné s ní dopředu počítat a opět se na ni připravit. Níže uvedené se hodí i pro případ, že se nestane nehoda klientovi, ale bude stát v koloně za nehodou, což je na některých dálničních úsecích na denním pořádku.
Výbava vozidla
-
pořízení Evropského formuláře hlášení pojistné události – ke stažení na stránkách pojišťoven (je dobré si ho vytisknout a mít ho sebou v autě)
- důkladné seznámení s pojistnými a asistenčními podmínkami vozidla
- reflexní vesta
- teplé oblečení a dvě přikrývky
- jídlo a pití v termosce
- v případě převozu dítěte zajistit jeho základní potřeby (např. dětské pleny..)
- svítilna, nejlépe multifunkční i s červeným světlem
- řetězy při cestě do horských oblastí
Aby pak následné řešení vzniklé pojistné události probíhalo bez problémů, je třeba mít zajištěné vhodné pojištění vozidla, nejlépe s připojištěním asistenčních služeb.
Program pro motoristy AutoCare společnosti Europ Assistance poskytuje klientům:
-
Vysoký finanční limit v případě události
- Kryté incidenty pro jakoukoliv událost (nehoda, porucha, zamrznutí paliva,vandalismus…)
- Asistenční služba se specializovanou sítí dodavatelů
- Územní platnost po celé Evropě
- Pomoc non-stop - 24 hodin denně
- Neomezené čerpání programu
- Celoroční asistence
Komentáře
Přidat komentář