Sloupek Kateřiny Lhotské: Nová štika na trhu, nebo další „Český sen“?


			Sloupek Kateřiny Lhotské: Nová štika na trhu, nebo další „Český sen“?

Před několika dny spustila svoji webovou stránku nově vznikající internetová pojišťovna pod názvem Freesurance. Avizuje na nich svůj inovativní přístup k pojištění a slibují potenciálním klientům, že je pojistí za „férovou“ cenu. Sází přitom především na vymezování se vůči tradičním pojišťovnám, o kterých naznačuje, že mají pojistné násobně předražené.

Reagujete na komentář

 

Tomáš (za tým Freesurance), 18. 9. 2018
Rozhodně ŠTIKA (část 2.)
První fáze našeho projektu se inspirovala společností Robinhood. Doporučujeme přečíst si o jejich úspěchu. Tato společnost dokázala před svým spuštěním zaujmout během roku 1 000 000 lidí, a to pouze prostřednictvím jednoduché stránky a prostého sdělení, že Robinhood umožňuje bez poplatků obchodovat s akciemi. Stejný princip jsme zvolili i my, jelikož věříme, že to je nejspolehlivější cesta, jak ověřit zájem o naše služby a především způsob, jak neplýtvat penězi na vývoj něčeho, co lidé nechtějí. O to víc nás těší, že se nám náš záměr daří a lidé chtějí změnu.

Dominantním prvkem našeho projektu je cena. Jak jste již zmínila, je několikanásobně nižší než u tradičních pojišťoven. V rámci Vašeho rozboru jste si položila otázku, jaké jsou náklady pojišťoven. My jsme si nejprve položili otázku, jaká je cena rizika. Kromě toho, že jsme investovali do hezkých stránek, tak jsme si předně najali tým pojistných matematiků a nechali si vše důkladně ověřit.

(pokračování textu níže)

Pozn.: položky označené * jsou povinné.