Sloupek Kateřiny Lhotské: Nová štika na trhu, nebo další „Český sen“?


			Sloupek Kateřiny Lhotské: Nová štika na trhu, nebo další „Český sen“?

Před několika dny spustila svoji webovou stránku nově vznikající internetová pojišťovna pod názvem Freesurance. Avizuje na nich svůj inovativní přístup k pojištění a slibují potenciálním klientům, že je pojistí za „férovou“ cenu. Sází přitom především na vymezování se vůči tradičním pojišťovnám, o kterých naznačuje, že mají pojistné násobně předražené.

Reagujete na komentář

 

Tomáš (za tým Freesurance), 18. 9. 2018
Rozhodně ŠTIKA (část 3.)
Výsledkem je potvrzení, že cena rizika je přibližně desetinová oproti běžné ceně pojištění. Informace o tom, za co pojišťovny utrácejí jsme nehledali na internetu, ale šli jsme přímo za kompetentními Insidery z řad pojišťoven. Jedině tak je možné zjistit konkrétní a hlavně reálná čísla.

Jako každý startup budeme využívat pro růst našeho projektu podporu od investorů. Počítáme s tím, že se investice budou pohybovat v řádech stovek. S tímto již máme bohaté zkušenosti, jelikož za námi již stojí projekty, které jsou úspěšné, a které mění lidem život k lepšímu.

Pokud se o nás budete chtít dozvědět více, tak Vám mohu doporučit přečíst si sekci „O nás“ na našem Facebookovém profilu, která je veřejná od spuštění našeho projektu. Případně velmi rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz. S postupem času budeme zveřejňovat další podrobnosti o našem projektu a věříme, že Vás mile překvapíme.

Pozn.: položky označené * jsou povinné.