Pětina zákazníků neplatí včas. Firmy zpřísňují své platební podmínky

Pětina zákazníků neplatí včas. Firmy zpřísňují své platební podmínky
Pětina zákazníků neplatí včas. Firmy zpřísňují své platební podmínky
17.10.2019 Spektrum

Pětina účtů za zboží a služby je v letošním roce zaplacena se zpožděním. Přestože se počet poctivě platících zákazníků v Evropě i Česku nepatrně zvýšil, prodloužila se doba, po kterou společnosti čekají na uhrazení nezaplacených účtů. Evropské firmy čekají průměrně 21 dní na vyrovnání závazků, tedy o dva dny déle než v předchozím roce. Podle mezinárodního průzkumu platební morálky pro EOS Group očekává v dalších dvou letech řada evropských společností zhoršení platební morálky zákazníků. Majitelé se proto brání zaváděním přísnějších opatření.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.