Allianz pojišťovna změnila v rámci nového komunikačního konceptu design svého webu


			Allianz pojišťovna změnila v rámci nového komunikačního konceptu design svého webu
7.10.2010 Tiskové zprávy

Allianz pojišťovna vstoupila do desátého měsíce letošního roku se změněnou tváří svého webu. Nový design stránek Allianz souvisí s novým komunikačním konceptem „Jedna rada“, který se týká nejširšího povinného ručení na českém trhu. Nabízí přehlednější navigaci, snadný přístup k on-line službám, stejně jako možnost sjednat si pojištění výhradně prostřednictvím internetu.

Allianz je na českém trhu průkopníkem v nabídce služeb prostřednictvím internetu. Zahrnuje nejenom hlášení pojistných událostí nebo kontrolu plateb jednotlivých smluv, ale také například oblíbené sledování likvidace svých pojistných událostí. Vzhledem k tomu, že Allianz je přední světovou pojišťovnou a má zastoupení v sedmi desítkách zemí světa, klade značný důraz na vysoký stupeň zabezpečení všech dat a ochranu osobních údajů svých klientů. Všechny aplikace jejího webu jsou proto jednoduché na ovládání, ale současně velmi dobře zabezpečené proti zneužití.

Zdroj: Allianz pojišťovna a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články