V současnosti si motoristé v Allianz mohou vybrat ze čtyř balíčků autopojištění. Základní balíček KOMFORT obsahuje povinné ručení, ale jeho nedílnou součástí jsou i další služby, jako např. právní poradenství při dopravní nehodě, asistenční služby pro vozidlo a úrazové pojištění řidiče. Druhý balíček PLUS se vztahuje i na živelní události a v balíčku EXTRA je pojištěna i krádež vozu a rozbití skel. Nejširší MAX pak zahrnuje navíc také havárii.
Mohlo by vás zajímat: Anketa Pojišťovna roku 2019–2020: Jubilejní ročník ovládla Allianz
Při výpočtu rizikovosti hraje u autopojištění roli několik proměnných, přičemž vedle dvou nejvýznamnějších parametrů – škodní historie a věku klienta – je to i počet najetých kilometrů ročně. A právě proto u Allianz pojišťovny už čtyři roky rozhoduje především to, jak řidič jezdí a kolik najede, nikoliv jaké má auto a kde bydlí.
Mohlo by vás zajímat: Ladislav Burián: Kvalitní odborná likvidace bude vždy potřeba
Tři čtvrtiny českých řidičů najednou ročně od 10 do 15 tisíc kilometrů. A čím méně ujedou, tím méně u Allianz zaplatí. Vybírat přitom mohou z osmi nájezdů – do 5 tisíc km, do 7 500 km, do 10 tisíc km, do 12 500 km, do 15 tisíc km, do 20 tisíc km, do 25 tisíc km nebo nad 25 tisíc km. Tohle všechno bez telematické jednotky. Místo sledovacího zařízení pošlou majitelé vozidel pouze jednou ročně do pojišťovny fotografii tachometru.
Komentáře
Přidat komentář