„Allianz roste ve všech segmentech pojištění, což dokazuje i příklad miliontého klienta, který si u nás sjednal majetkové a životní pojištění i penzijní spoření. Velmi si vážíme toho, že nám klienti věří a vnímají nás jako spolehlivého partnera, který tu pro ně je v těžkých životních situacích. Je to pro nás zavazující a klienta vždy stavíme do středu zájmu, jak v rámci produktového vývoje, tak i v rámci našich služeb,“ říká člen představenstva a CSO Allianz pojišťovny Petr Hrbáček.
Mohlo by vás zajímat: Jaroslav Besperát: V oblasti hybridů a elektroaut jsem očekával rychlejší vývoj
Miliontým klientem se stal Zdeněk Král ze středních Čech. V rámci havarijního pojištění je pětistým tisícím pojištěným vozidlem automobil Bohuslava Lodla.
Oba jubilejní klienti považují pojištění za klíčové. „Jsem opatrný řidič, ale stát se může cokoliv. Sám mám pojištěné všechno,“ říká motorista Bohuslav Lodl, který si jako pětistý tisící v pořadí sjednal u Allianz havarijní pojištění. Upozorňuje i na to, že když se stane nehoda, může jít o hodně peněz. Miliontý klient, Zdeněk Král, vidí význam pojištění podobně: „Pojištění je důležité pro to, aby vám pojišťovna v případě škody uhradila pojistnou událost – ať už například na vozidle nebo na domě. Je to zásadní.“
Mohlo by vás zajímat: Markéta Šichtařová: Aspoň někde je už dno vidět!
Už šestým rokem eviduje Allianz stále rostoucí zájem o férové autopojištění podle ujetých kilometrů. Model havarijního pojištění (HAV) je u Allianz podobný jako u tzv. povinného ručení, také v případě HAV dokládají svůj roční nájezd kilometrů a od něj se pak odvíjí cena jejich pojistky. Kdo jezdí málo, toho potěší, že také méně zaplatí.
Komentáře
Přidat komentář