Společnost Reader's Digest uskutečnila průzkum důvěryhodnosti značek a povolání na podzim 2007 už poosmé a s dotazníkem obeslala 13 500 respondentů. Cílem bylo zjistit spontánní znalost a důvěryhodnost značek ve třiceti kategoriích. Respondenti starší 18 let se v něm vyjadřovali k různým otázkám ovlivňujícím současný svět a prozradili své motivační faktory důvěryhodnosti.
Průzkum probíhal současně v patnácti zemích Evropy, dotazníky byly totožné, až na 10 lokálních kategorií, které si každá země určila sama. Celkem bylo v celé Evropě rozesláno 275 085 dotazníků.
Ocenění Dobrá značka korunovalo snahu České pojišťovny o další zvýšení atraktivnosti své značky pro mladší klienty a pro zákazníky z vyšších příjmových skupin za současného udržení své pozice u ostatních sledovaných sociodemografických skupin. Z pohledu atraktivity si ve vnímání české populace Česká pojišťovna udržuje přední místo, což také potvrzuje dlouhodobě nejvyšší ukazatel obchodního potenciálu značky.
Česká pojišťovna je součástí Generali PPF Holdingu B.V., který působí ve 12 zemích střední a východní Evropy. Generali PPF Holding spravuje prostřednictvím svých dceřiných společností aktiva ve výši téměř 10 miliard euro a poskytuje v regionu služby 9 milionům klientů. Generali PPF Holding má sídlo v Nizozemsku a jeho hlavní organizační pobočka sídlí v České republice v Praze. Generali PPF Holding B.V. je společný podnik Assicurazioni Generali (podíl 51 %) a PPF Group (49 %).