Další hattrick! Allianz je potřetí za sebou světovou jedničkou mezi pojišťovnami

Další hattrick! Allianz je potřetí za sebou světovou jedničkou mezi pojišťovnami
Další hattrick! Allianz je potřetí za sebou světovou jedničkou mezi pojišťovnami
22.10.2021 Tiskové zprávy

Třetí rok v řadě obhájila Allianz svoji pozici nejhodnotnější pojišťovny v rámci žebříčku Interbrand. Hodnota značky se zvýšila o 17 % na 15,2 mld. USD, což je nejvyšší růst od vstupu do Best Global Brands v roce 2007. I díky tomu se Allianz posunula z loňského 39. místa na 34. příčku nejlepších značek na světě.

„Značka Allianz prokazuje silnou odolnost a hodnotu pro klienty, společnost a širší trh. Usilovně jsme pracovali na tom, abychom na značku a zkušenosti zákazníků aplikovali naše hlavní principy,“ říká strategický ředitel skupiny, marketingu a ředitel distribuce ve společnosti Allianz SE Serge Raffard.


Mohlo by vás zajímat: Pojišťovna VZP vystupuje z České asociace pojišťoven


Aby společnost Allianz dále stavěla na síle své značky, zlepšila svou globální soudržnost, afinitu a rozlišovací schopnost pomocí přístupu „OneAllianz“. Ten byl použit ke sjednocení značky Allianz do jednoho loga, jednoho sdělení a jedné kampaně. Allianz navíc globálně významně zlepšila práci se zákaznickou zkušeností, pozorně naslouchá svým klientům prostřednictvím řady programů a díky tomu zlepšuje své procesy, produkty a servis klientům.


Mohlo by vás zajímat: Inflace přehledně. Neukrajuje jen z úspor, ovlivňuje i pojištění nebo dluhy


Osmileté celosvětové partnerství Allianz s olympijským a paralympijským hnutím také pomohlo zdůraznit roli Allianz jako globálního pojistitele podporujícího sportovní ekosystém. Od zahájení partnerství v lednu 2021 se obliba značky Allianz mezi lidmi, kteří si toto propojení uvědomují, výrazně zvýšila.

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články