Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz

Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz
Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz
22.12.2014 Tiskové zprávy

Škodní události nebývají ničím příjemným, natož pak humorným, do záznamů o jejich průběhu se však někdy dostanou opravdové „perličky“. V žádném případě nechceme znevažovat nesnadné životní situace lidí, kteří nám zaslali uvedená vyjádření, ale věříme, že jejich formulace zlepší den i vám.

 

 

Co přinesl letošní rok klientům našeho autopojištění?

„Dnes ráno jsem si všiml poškození svého vozidla – jde o poškození všech dílů kromě střechy.“

„Jedu a najednou srnka. Prostě se tam objevila.“

„Couval jsem a svým zadkem jsem narazil do zadku toho auta. Při parkování.“

„Vyjížděly jsme obě z parkovacího místa a senzor vzdálenosti v mém voze zareagoval až při nárazu do vozidla poškozené.“

„Prostě mi to najednou ulítlo a došlo ke kolizi s obrubníkem.“

„Po příchodu do garáže jsem zjistila, že je kompletně vysypané zadní sklo. Zřejmě vada materiálu.“

 

A kdo by si myslel, že s přibývajícími léty ubývá chuti usednout za volant, mýlil by se. Svědčí o tom letošních několik nehod seniorů, které naštěstí neměly tragické následky. 

Do letošního května jezdila po Praze bez větších problémů a nehod seniorka narozená v roce 1921. Než se ve čtvrti, kudy pravidelně jezdila, „narodila“ objížďka. Když nehodu hlásila, uvedla: „Potřebovala jsem se dostat ze Žižkova do Karlína, ale byla tam neznámá uzavírka. Ani nevím jak, najednou jsem se dostala do protisměru a ač jsem se protijedoucím autům snažila vyhnout, ve dvou případech se to nepovedlo.“

Nehodu za druhou, o čtyři roky mladší seniorku, nahlásila její vnučka: „Jak se to stalo, nevíme a ani babička se na nic před nehodou nepamatuje. Projela autobusovou zastávkou a i s autem skončila v poli. Ale nikdo tam nestál, takže určitě neměla v úmyslu svézt někoho známého.“

 

Ale nehody se nestávají jen při jízdě autem…

„Můj vlastní kocour mě bez předchozího varování načůral do velkého počítače, trefil se přesně přes větrací otvor s ventilátorem na základovou desku a grafickou kartu. Oboje vyzkratoval tak, že již nefungují a nikdy fungovat nebudou. Zatím jsem vyměnila bednu na PC, základovou desku a grafickou kartu. Ostatní součástky, ač nevoní, fungují.“

„Nejde o škodu. Žádám pouze o příspěvek na pořízení nového spotřebiče – na sporáku mi nefungují dva hořáky. Stačily by 3000 Kč. Děkuji.“

Zdroj: Allianz a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články