Generali: Autoasistence pracují s novými technologiemi


			Generali: Autoasistence pracují s novými technologiemi

Asistenční služby v rozsáhlejší variantě patří po pojištění skel k druhému nejčastějšímu připojištění u motorových vozidel. „Čeští řidiči zvlášť se začátkem motoristické sezóny a před dovolenými intenzivně řeší, jak si zajistit mobilitu při svých cestách po Česku i v zahraničí,” přibližuje opakující se jev Miroslav Matějka, senior manažer autopojištění z pojišťovny Generali.

Standardní asistence obvykle motoristům přináší pomoc nejen v případě nehody, ale u Generali také v případě poruchy. U vyšších variant je v ceně pojištění i pomoc v případě tzv. drobných nepříjemností, jako jsou vybití akumulátoru, ztráta či zabouchnutí klíčků nebo záměna pohonných hmot. Ukazuje se ale, že Češi chtějí asistence, které toho umí ještě více.

„Takzvané Top varianty přidávají rozšířený rozsah jak na práci mechanika na místě, tak co se týče služeb. Například obsahují repatriaci vozidla zpět do ČR nebo odvoz řidiče pro opravené auto,” potvrzuje Miroslav Matějka. Specialitou je varianta asistence Top EXTRA, u níž není časově ani finančně omezen zásah technika na místě nehody či poruchy. Nejčastěji přitom asistence Generali u případů
v zahraničí řeší vybité baterie, defekty pneumatik a poruchy strartérů, převodovek a spojky.

Top varianty asistence je možné k povinnému ručení nebo havarijnímu pojištění sjednat kdykoliv v průběhu trvání smlouvy a s aktuální 25% slevou “25 let s Generali” stojí od 217 Kč na rok.


Mohlo by vás zajímat: Bank of England: Aktualizace přístupu k Brexitu


Online sledování příjezdu asistence

Generali svým klientům u asistenčních služeb nabízí zatím ojedinělou službu, a tou je možnost sledovat v reálném čase příjezd asistenčního vozidla – ať už se jedná o odtah nebo běžný servisní zákrok. Motorista obdrží SMS s odkazem na mapové podklady. Po kliknutí se mu v internetovém prohlížeči telefonu zobrazí jeho vlastní poloha, ale především informace o asistenčním vozidle – jeho název, registrační značce, jménu řidiče a také odhadovaný čas příjezdu.

„Na mapě pak může motorista sledovat, jak se k němu pomoc blíží,” komentuje technologickou novinku Vladimíř Fuchs, generální ředitel Europ Assistance. Tento komfort si přitom nyní mohou dopřát motoristé na území Česka a Slovenska, výhledově se pak počítá se zapojením dalších zemí Evropy.

Generali_asistence_mapa Generali_asistence_SMS


Mohlo by vás zajímat: Pojišťovna roku klepe na dveře!


Cestovní pojištění i pro auta

Motoristé, kteří mají jen základní asistenci, si mohou zařídit speciální pomoc pro auto i v rámci cestovího pojištění. Při jeho sjednání lze zvolit pojištění AutoCare, které nabízí 75 000 Kč na řešení problémů spojených s autem v Evropě.

Jde o komplexní službu, která začíná příjezdem mechanika na místo a řešení problémů jako je prázdná nádrž nebo defekt pneumatiky. Když je situace složitější a problém nelze vyřešit na místě, pojištění kryje např. odtah do servisu a ubytování posádky. Pokud nejde závadu odstranit do 24 hodin, asistenční služba nechá vozidlo odtáhnout zpět do Česka. Limit 75 000 Kč přitom stačí i na odtahy ze vzdálenějších koutů Evropy, například z Norska.

Cena tohto připojištění na měsíc přitom vyjde na cca čtyři sta korun. Výhodou je, že toto pojištění lze pořídit nejen na vlastní auto, ale třeba i na auto půjčené od známých nebo z autopůjčovny. Vztahuje se na auta do 14 let stáří a do 3,5 tuny – tedy kromě osobních například i na obytné vozy.

Zdroj: Generali Pojišťovna, a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články