Stříbrnou korunu si v letošním roce odnesl TREND v kategorii Pojištění pro podnikatele, a Autopojištění NAMÍRU v kategorii Neživotní pojištění. Klientská zóna, kterou Kooperativa spustila v loňském roce, pak získala bronzovou korunu v kategorii Novinka roku.
Mohlo by vás zajímat: Markéta Šichtařová: Evropa jako mocnost končí…
„Zlatá koruna přináší skvělou příležitost porovnat produkty s konkurencí pohledem odborníků, kteří tvoří finanční akademii. Odborný pohled je pro nás velmi cenný, zároveň nás těší, že oceňované produkty jsou úspěšné i obchodně. Například zlaté produkty NAMÍRU a FLEXI jsou našimi stěžejními produkty a patří i k nejoblíbenějším produktům u privátních klientů,“ hodnotí výsledky člen představenstva Kooperativy Filip Král.
Mohlo by vás zajímat: Máte dobře pojištěný dům? Aneb jak funguje nový samoregulační standard ČAP
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu. Od roku 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Nejlepší produkty vybírá Finanční akademie složená ze čtyř set finančních odborníků.
Komentáře
Přidat komentář