Lidé o druhém pilíři důchodové reformy stále vědí málo, Allianz sází na osvětu

Zájemci o spoření ve druhém pilíři penzijního systému mají nejen podle řady průzkumů, ale i podle dotazů, které od nich na informační linku Allianz penzijní společnosti směřují, o jeho fungování stále velmi málo informací. „Většina lidí, kteří nás v lednu kontaktovali, chtěli vědět, jak vůbec druhý pilíř funguje. Očekávali jsme to, a proto se i naše reklamní kampaň zaměřila na klíčovou mechaniku fungování reformy,“ říká na úvod Pavel Jechort, vedoucí oddělení marketingu Allianz pojišťovny a dodává, že výhodnost vstupu do II. penzijního pilíře by měli potenciální účastníci posuzovat s rozumem a na základě jednoduché matematiky. „Z toho důvodu jsou středo bodem kampaně stránky www.modrapenze.cz, které nabízejí penzijní kalkulačku a odpovídají na všechny důležité otázky,“ doplňuje P. Jechort.
Přidejte na komentář