„Naším cílem je každý měsíc navyšovat počet klientů, kterým varování před rizikovým počasím bezplatně zasíláme, a do konce roku 2024 službu poskytovat až 250 tisícům klientů,“ vysvětluje ředitel likvidace Allianz pojišťovny Martin Hlaváč.
Mohlo by vás zajímat: Češi sledují na životku pojištěná rizika. Nekryjí se jimi ale dostatečně
Po pilotním projektu v roce 2022, který ukázal pozitivní dopad na menší počet nahlášených škod, proběhlo během roku 2023 výběrové řízení na poskytovatele této služby. Výsledkem byla volba české meteorologicko-technologické společnosti Forecasts.cloud.
Mohlo by vás zajímat: Insurance Europe popisuje vývoj mezinárodního kapitálového standardu
Pokud by klienti nechtěli dostávat SMS k živelním škodám, tedy o budoucím počasí, které může působit škody na jejich majetku, každá SMS bude zároveň obsahovat jednoduchý odkaz pro odhlášení ze služby.
Komentáře
Přidat komentář