Zatímco požáry či povodně způsobují obrovské škody, jejich četnost je nízká. Většina klientů se tak poprvé setká s pomocí pojišťovny právě prostřednictvím asistencí. Zabouchnuté dveře či unikající voda, která vyžaduje okamžitý zásah řemeslníka – přesně na tyto situace jsou Pillow asistence připravené.
Mohlo by vás zajímat: AČPM: Makléři loni zprostředkovali rekordní pojistné za více než 42 miliard Kč
Jedna varianta je málo, tři jsou moc
Mnoho klientů vnímá pojištění jako jeden z nejsložitějších finančních produktů a orientace v něm nebývá snadná. Příliš široká nabídka vede k chybám, naopak jediná varianta neumožňuje volbu přizpůsobenou potřebám klienta.
Pillow proto od začátku nabízí v rámci polštáře Asistence dvě jasně oddělené varianty, z nichž každá oslovuje jiný typ klientů.
- Základní varianta – limit 7 000 Kč na zásah
- Rozšířená varianta – limit 15 000 Kč na zásah + širší rozsah služeb
Základní varianta, co dává smysl
Při pojištění majetku je pro mnoho lidí důležité především, aby bylo srozumitelné, účelné a cenově férové. Cílem Pillow je nabídnout takovou ochranu, která dává skutečný smysl – bez zbytečností, které klient reálně nevyužije, ale zároveň s podporou odborníků, když je potřeba.
Základní varianta je navržena pro klienty, kteří chtějí mít jistotu rychlé odborné pomoci a zároveň preferují rozumné nastavení pojistné ochrany. Díky nižšímu pojistnému mohou více ušetřit a drobné, méně pravděpodobné události, pokrýt z vlastní finanční rezervy. Takové řešení přináší jednoduchost, přehlednost a poctivý poměr mezi cenou a skutečnou hodnotou.
Základní asistence nabízí pomoc až 2× ročně při havarijním stavu nebo při odblokování dveří. Limit je 7 000 Kč na jeden zásah, přičemž doprava řemeslníka se do limitu nezapočítává, ale je vždy hrazena nad jeho rámec. Využít lze instalatéra, topenáře, plynaře, zámečníka, pokrývače, sklenáře, elektrikáře nebo kominíka.
Součástí základní varianty je i pomoc v případě, kdy je domácnost po pojistné události neobyvatelná. Pillow uhradí náhradní ubytování až do 180 000 Kč a uskladnění věcí až do 90 000 Kč, a to až na dobu 12 měsíců.
Rozšířená asistence s prémiovým rozsahem
Tato varianta je určena klientům, kteří chtějí maximální komfort a nejvyšší limity. Oproti základní asistenci nabízí více než dvojnásobný limit na zásah – 15 000 Kč – a neomezený počet zásahů v roce. Do limitu lze zahrnout i náhradní díly až do výše 4 000 Kč.
Stejně jako základní varianta zahrnuje i náhradní ubytování a uskladnění věcí. Navíc poskytuje pomoc při výskytu nežádoucích živočichů a hmyzu. Deratizace, dezinsekce nebo odstranění vosích či včelích hnízd lze provést nejen v domácnosti, ale i na přilehlém pozemku. Limit je 5 000 Kč na zásah, a to až 2× ročně.
Důležitou součástí je také oprava domácích spotřebičů a zdrojů tepla do stáří 7 let. Jde například o pračky, myčky, chladničky, bojleru, kotle nebo televizory. Pillow uhradí práci opraváře, náhradní díly i ostatní náklady, a to až do 10 000 Kč, maximálně dvakrát ročně.
Mohlo by vás zajímat: ČAP ke 3Q 2025: Náklady na pojistná plnění vzrostly meziročně o 5,1 %
Unikátní proklientský krok Pillow pojišťovny
Nové výhody, jako jsou vyšší limity asistencí ve výši 7 000 a 15 000 Kč, jsou nově dostupné automaticky všem klientům, nikoliv jen nově příchozím, a to bez navýšení ceny. Tento krok jasně ukazuje, že férovost je pro Pillow pojišťovnu dlouhodobým principem, nikoli pouhým sloganem.
Tímto rozhodnutím dává Pillow najevo, že své klienty vnímá jako dlouhodobé partnery, jejichž potřeby se vyvíjejí. V době vyšší inflace je rozšíření limitů přirozenou reakcí na to, aby pojistná ochrana zůstala skutečně užitečná. Nové nastavení platí pro všechny bez rozdílů, bez podmínek a bez skrytých háčků. Vnáší tak do pojištění více otevřenosti, rovnosti a opravdové péče o každého, kdo se na služby Pillow pojišťovny spoléhá.
Komentáře
Přidat komentář