Růst a důvěra klientů
Pillow se rychle stává jedním z oblíbených poskytovatelů pojištění pro řidiče. Počet smluv povinného ručení, evidovaných u České a Slovenské kanceláře pojistitelů, nedávno překročil hranici 300 000. Tento úspěch jasně ukazuje, že lidé v Česku i na Slovensku oceňují srozumitelný a přátelský přístup k pojištění.
Každá nová smlouva znamená další řidiče, kteří mohou spát klidněji s vědomím, že mají spolehlivé krytí pro svůj vůz. Pro Pillow je to zároveň potvrzení, že strategie jednoduchosti, přehlednosti a férové ceny podle ujetých kilometrů skutečně funguje.
Důvěra klientů roste s každým dnem, a to je pro Pillow motivací pokračovat ve zjednodušování procesů a rozšiřování služeb tak, aby pojištění bylo pro všechny ještě dostupnější a výhodnější.
Mohlo by vás zajímat: Německé autopojištění: Obtížný návrat k ziskovosti po miliardových ztrátách
Jednoduché pojištění, jasná pravidla
„Naším cílem vždy bylo srozumitelné a férové pojištění bez skrytých kliček a háčků. Milník 300 tisíc dokazuje, že se nám to daří,“ říká Martin Podávka, spoluzakladatel Pillow. Klienti si mohou sjednat povinné ručení i havarijní pojištění jednoduše a pohodlně, ať už online, po telefonu nebo u nezávislých finančních poradců, a mít jistotu, že vše bylo nastaveno správně s nejvýhodnější cenou.
V praxi to znamená, že od nabídky po uzavření smlouvy probíhá vše hladce a intuitivně. Pillow odstranila zbytečné starosti vznikající při sjednávání pojištění a dává lidem pocit jistoty, který od své pojišťovny očekávají.
Jednoduchá pravidla a transparentní podmínky pomáhají novým klientům rychle se zorientovat a vybrat si pojištění přesně podle svých potřeb. Typická doba sjednání nového pojištění pomocí webového formuláře není delší než 10 minut včetně zaplacení první platby.
Jednoduchost, která přináší klid
„300 000 smluv není pro nás pouze číslo, ale také symbol důvěry, kterou lidé do Pillow vkládají,“ doplňuje Martin Podávka. „I nadále v Pillow plánujeme zjednodušovat uzavření a správu pojištění, rozšiřovat naši nabídku služeb a dokazovat, že pojištění může být férové a pochopitelné,“ říká.
Mohlo by vás zajímat: Pohled Munich Re na některá globální rizika
Cílem Pillow pojišťovny je, aby každý řidič měl oprávněný pocit, že jeho pojištění je v dobrých rukou, a mohl se soustředit na to, co je opravdu důležité – bezpečnou jízdu a klidný spánek. Pillow tak potvrzuje svou roli spolehlivého partnera, který stojí při svých klientech každý den.
Komentáře
Přidat komentář