Pillow: Úžasné vánoční překvapení pro klienty s pojištěním majetku

Pillow: Úžasné vánoční překvapení pro klienty s pojištěním majetku
Pillow: Úžasné vánoční překvapení pro klienty s pojištěním majetku

Pillow pojišťovna přichází se skvělou zprávou pro všechny své současné klienty s pojištěním majetku. Jako poděkování za jejich důvěru se rozhodla zcela zdarma navýšit limity asistenčních služeb – bez jakýchkoliv podmínek, bez nutnosti cokoliv řešit nebo měnit. Jde o krok, který je na českém trhu stále spíše výjimkou než pravidlem.

Vyšší limity asistencí automaticky a zdarma

Konkrétně se navýšení týká asistenčních služeb, které klientům pomáhají při nečekaných situacích v domácnosti, například při poruše elektroinstalace, havárii vody, zablokovaných dveřích nebo dalších nepříjemnostech:

  • klienti se Základní variantou asistencí mají dnes limit 4 000 Kč, nově budou mít 7 000 Kč,
  • klienti s Rozšířenou variantou s limitem 10 000 Kč nově získají 15 000 Kč.

Navýšení proběhne v průběhu roku 2026, vždy k výročí konkrétní pojistné smlouvy. Klienti se o nic starat nemusí, změna proběhne automaticky a bez navýšení plateb za asistence.


Mohlo by vás zajímat: Přebytek kapitálu evropských zajistitelů by mohl mít vliv na obnovu smluv


Péče o stávající klienty není samozřejmostí, Pillow to mění

Tento krok je významný nejen svým rozsahem, ale především přístupem, který za ním stojí. Pillow pojišťovna dlouhodobě klade důraz na vztah s klienty, kteří jí už svěřili svou důvěru, a proto se rozhodla nabídnout výhody i jim, nejen novým klientům. „Vážíme si lidí, kteří s námi už jsou. Chceme, aby výhody nebyly omezené jen na nové klienty,“ vysvětluje Marcel Beno, spoluzakladatel Pillow pojišťovny a člen představenstva.

Systematická péče o stávající klienty je jedním z principů, na kterých Pillow staví. „Aktuálně Pillow chrání již 321 tisíc vozidel, 29 tisíc bytů a rodinných domů a 5 tisíc dospělých i dětí v rámci pojištění úrazu a nemoci,“ prozrazuje Marcel Beno.


Mohlo by vás zajímat: RENOMIA GROUP kupuje většinový podíl v polské společnosti IRCA


Více jistoty ve chvílích, kdy ji potřebujete nejvíc

Vyšší limit asistencí znamená pro klienty hlavně větší klid a jistotu. V situacích, které přicházejí nečekaně a často ve špatnou chvíli, je pro klienty důležitá pomoc prověřeného profesionála – zámečníka, instalatéra, elektrikáře atd. Vyšší limit znamená, že cena běžného zásahu bude uhrazena pojišťovnou a klient nemusí nic doplácet.

V rámci Rozšířené varianty asistence navíc dochází k navýšení limitu pro opravu domácích spotřebičů včetně kotlů, kamen a vestavěných klimatizací. Pillow pojišťovna uhradí jejich opravu v prvních 7 letech stáří spotřebičů až do výše 10 tisíc korun. Nejčastěji zákazníci Pillow pojišťovny využívají tuto „prodlouženou záruku“ pro pračky, myčky a sušičky.

Navýšení asistenčních limitů potvrzuje dlouhodobý přístup Pillow pojišťovny: srozumitelné produkty, férové podmínky a skutečná péče o klienty – nejen při uzavření smlouvy, ale po celou dobu jejího trvání.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články