Pojištění Wüstenrot ProSichr bodoval na mezinárodním festivalu reklamy PIAF

Pojištění Wüstenrot ProSichr bodoval na mezinárodním festivalu reklamy PIAF
Pojištění Wüstenrot ProSichr bodoval na mezinárodním festivalu reklamy PIAF
3.5.2012 Tiskové zprávy

Produktové spoty společně s tiskovými vizuály z kampaně na životní pojištění Wüstenrot ProSichr byly minulý týden oceněny bronzovou trofejí na III. Mezinárodním festivalu reklamy PIAF (www.piaf.cz ).


V kategorii „STORYTELLING“ zařadila mezinárodní porota na třetí místo produktové spoty Wüstenrotu (verze „Svědek“, „Hokej“ a „Táborníci“) společně s tiskovými vizuály z kampaně na životní pojištění ProSichr.

pro formát flv není dostupný prohlížeč

Pavel Vaněk, generální ředitel finanční skupiny Wüstenrot uvedl: „Mezinárodní ocenění kampaně na pojištění ProSichr mě velice těší a je důkazem vysoké úrovně naší komunikace. Rád bych poděkoval všem, kteří se na realizaci kampaně podíleli, a to nejen reklamní agentuře, ale také marketingovému a komunikačnímu týmu.“


Kampaň probíhala od února do března 2012 a kromě klasických reklamních kanálů využila i netradiční nosiče – 3D reklamu na tramvajových zastávkách, polepy výtahů v nákupních centrech nebo přestupní stanice pražského metra.


Různé prvky kampaně, buď televizní spoty nebo tiskové vizuály, byly kladně hodnoceny také v marketingových médiích, např. v pravidelném hodnocení kampaní časopisu Marketing & Media nebo měsíčníku Strategie.


Vynikající umístění v této prestižní soutěži je nejen oceněním naší práce, ale i důvěry, kterou v nás klient vložil. Tím více si vážíme úspěchu, kterého jsme dosáhli v souboji s těmi nejlepšími reklamami z celého světa. Je to pro nás výzva k ještě lepší práci do budoucna,“

komentuje ocenění získané na PIAFu Tomáš Kopečný, managing director agentury Scholz&Friends, která byla zodpovědná za tvůrčí ztvárnění a realizaci kampaně.

Wüstenrot

Zdroj: Wüstenrot

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články