Pojišťovací makléři INSIA mají vlastní Call Centrum

Pojišťovací makléři INSIA mají vlastní Call Centrum
Pojišťovací makléři INSIA mají vlastní Call Centrum
10.4.2007 Tiskové zprávy

Ostravská společnost Caiacom s.r.o. zabývající se komplexními službami v oblasti telekomunikací vstoupila do sítě INSIA aby společně s makléři vytvořila INSIA Call Centrum.

 

Caiacom s.r.o. je špičkou na trhu mezi telekomunikačními společnostmi a má bohaté zkušenosti s přímým prodejem finančních služeb. Kromě služeb Call Centra může makléřům nabídnout své služby také v oblasti outsourcingu. Díky statutu autorizovaného distributora a autorizovaného servisu produktů společnosti AVAYA jsou schopni pokrýt veškeré požadavky makléřů.

 

Integrované INSIA Call Centrum bude sloužit makléřům INSIA pro přímou podporu prodeje a rozvoj obchodních aktivit. Členům sítě INSIA se tak otevírá jedinečná možnost využít školených telemarketingových pracovníků na aktivní kontaktování klientů a mohou se tak plně věnovat dalšímu rozvoji své společnosti.

 

V oblasti přímého prodeje vlastních produktů Insia pak členové sítě získají další zásadní konkurenční výhodu díky unikátnímu modelu přímé spolupráce mezi pracovníky Call Centra a makléři přímo v místě bydliště či sídla klienta.

 

Veškerá administrace a komunikace s INSIA Call Centrem bude probíhat přes vlastní internetovou technologii YETI (www.yeti.cz). INSIA patří mezi nejrychleji rostoucí společnosti ve střední Evropě (bližší informace). V současné době má síť INSIA 38 kanceláří v Čechách, Slovensku a v Rakousku (kontakty).

Zdroj: insia.com

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články