Nové autopojištění vychází z pěti základních balíčků, které si majitelé vozidel mohou doplnit podle vlastního uvážení o další připojištění. Konečnou variantu autopojištění si tak sestaví podle toho, čeho se obávají, jak často a kde jezdí nebo parkují.
Mohlo by vás zajímat: Zpráva o finanční stabilitě: Zátěžové testy prokázaly odolnost pojišťovnictví
„Vzhledem k tomu, že minimálně čtvrtina řidičů v České republice už někdy využila asistenční služby, klademe velký důraz i na tuto část autopojištění,“ vysvětluje ředitel tvorby a správy produktu Slavia pojišťovny Jiří Běťák a zdůrazňuje, že nejde jenom o náhradu škody po nehodě nebo krádeži, ale také o rychlou pomoc při docela obyčejné poruše auta. „V praxi to znamená, že i k té nejjednodušší verzi povinného ručení si u nás můžete sjednat třeba VIP asistenční služby,“ dodává Běťák.
Limity plnění u povinného ručení jsou nyní rozevřeny od 50 do 200 milionů korun při škodách na majetku i na zdraví. Všechna doplňková připojištění mají evropskou územní platnost a zahrnují rizika od vandalismu přes zavazadla až po oblíbené pojištění všech skel včetně těch u zpětných zrcátek. Současně Slavia rozšířila škálu pojistných událostí se zvířaty, které teď kryjí nejenom nabourání při jízdě, ale také škody při parkování, kdy třeba kuny s oblibou poškodí kabely v motorovém prostoru.
Mohlo by vás zajímat: ČKP: Počet pojištěných vozidel stoupl na 9,2 milionu
Od roku 2023 Slavia cílí nejenom na své tradiční klienty, ale i na majitele dražších vozů, jejichž ceny začínají šestimístnými ciframi na sazebníku. „Vzhledem k nové segmentaci a cenotvorbě vychází naše pojištění motorových vozidel v rámci porovnání hodnoty a ceny velmi zajímavě i pro dražší německé značky,“ dodává Běťák.
Současně však pojišťovna nezapomíná ani na standardní české škodovkáře. Vzhledem k tomu, že průměrné stáří vozového parku je v České republice téměř 16 let, není bez zajímavosti, že Slavia havarijně pojistí i patnáctiletá auta. Většina hráčů na trhu má pouze dvanáctiletou hranici.
Komentáře
Přidat komentář