Škody z pojištění DEFEND lze nově řešit v servisní síti Fortegra


			Škody z pojištění DEFEND lze nově řešit v servisní síti Fortegra

Proces likvidace škodních událostí u pojištění DEFEND, upisovaných pojišťovnou Fortegra Europe, se dále zefektivňuje. Klienti mohou nově využívat servisní síť Fortegra, kterou tvoří téměř stovka autoservisů napříč Českou republikou. Vyškolení profesionálové servisní sítě klienta celým procesem řešení škody provedou a dodají potřebné podklady, aby se mohl se svým vozem vrátit co nejdříve do provozu.

Automobil je v současné době pro většinu lidí nepostradatelný, ať už s ním dojíždí do práce nebo ho potřebují ke svému podnikání. V případě, že dojde k problému je tak pro jeho majitele klíčové, aby se na silnici mohl vrátit co možná nejdříve.


Mohlo by vás zajímat: Pojistní matematici v Německu očekávají další pohyb cen


„Uvědomujeme si, že rychlé vyřízení škody a kvalitní zákaznický servis jsou pro naše klienty na prvním místě. Dlouhodobě se proto soustředíme na zefektivňování procesu likvidace škodních událostí u našich prodloužených záruk DEFEND Car Protect i dalších pojistných produktů DEFEND. Omezili jsme administrativu a schválení pojistné události u nás probíhá ještě ten samý den po dodání podkladů z autoservisu. Abychom vše ještě urychlili a našim klientům usnadnili, rozhodli jsme se vybudovat vlastní servisní síť,“ vysvětluje Gabriela Motejzíková, Country Managerka DEFEND INSURANCE GROUP a Fortegra Europe pro Českou republiku.

Servisní síť Fortegra tvoří autoservisy partnerů DEFEND INSURANCE a Fortegra Europe a vybrané pobočky široké sítě autoservisů LKQ. Napříč Českou republikou tak při řešení škody u pojištění DEFEND mohou klienti využít téměř stovku autoservisů.

„Vyškolení pracovníci servisní sítě Fortegra přesně vědí, co při řešení škody u pojištění DEFEND potřebujeme. Urychluje to dodání podkladů a snižuje chybovost a celý proces likvidace škodní události je pro všechny zúčastněné strany efektivnější,“ doplňuje Jiří Voborník zodpovědný za oddělení likvidace škod.


Mohlo by vás zajímat: Podcast: Životní pojištění Simplea prošlo unikátním vývojem. Co na to ČNB?


Při řešení škody u pojištění DEFEND klientům odpadají starosti s hledáním vhodného servisu i administrativou. Nově stačí, když škodní událost nahlásí a následně je bude kontaktovat pracovník servisní sítě Fortegra, který s nimi domluví přistavení vozu do nejvhodnějšího servisu. Ten je pak celý procesem provede a klient se může rychle a bez starostí vrátit zpět na silnice.

Seznam autoservisů servisní sítě Fortegra najdete ZDE.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články