Budoucnost pojišťoven už začala. Insurtech není bublina
16.1.2019
Technologie, InsurTech
Na finanční sektor působí tlaky digitální komunikace a e-Commerce stejně jako na jiné obory. V globálním měřítku banky i pojišťovny nakupují nebo vyvíjejí informační a komunikační technologie za desítky až stovky milionů dolarů. V roce 2017 celosvětově takto proinvestovaly přes 27,4 miliardy dolarů. Více než polovina z této částky se realizovala ve Spojených státech, v Evropě se jednalo o investice v hodnotě 7,44 miliardy dolarů. Podle Kamila Mahdala ze společnosti Analytics Data Factory musí české a potažmo evropské firmy přidat, pokud chtějí přežít v konkurenci nově nastupujících technologických firem.
Reagujete na komentář
Jiří Brož, 25. 1. 2019
A zase ten prodej.
Kdy už konečně někdo z těch "chytrých" pánů z IT pochopí, že pojišťovnictví není jen prodej, ale HLAVNÉ správa, pomoc při řešení škodné pojistné události.
A zase ten prodej.
Kdy už konečně někdo z těch "chytrých" pánů z IT pochopí, že pojišťovnictví není jen prodej, ale HLAVNÉ správa, pomoc při řešení škodné pojistné události.