Google a pojišťovnictví. Kudy se vydá vyhledávací gigant?


			Google a pojišťovnictví. Kudy se vydá vyhledávací gigant?
14.9.2016 Technologie, Produkty

Obrovská databáze dat největšího světového vyhledavače Google vybízí ke spekulacím, zda se tato společnost nevydá směrem k prodeji pojištění. Google si je své síly vědom a okolo pojištění stále krouží. Jaké jsou jeho plány nyní?

V dubnu loňského roku jsme zveřejnili článek představující porovnávač pojištění od Googlu s názvem Google Compare. Vyhledávač si dával za cíl učinit revoluci v porovnávání a nabídce autopojištění. Na tomto poli však neuspěl a CEO francouzské pobočky Googlu Nick Leeder nedávno pro Reuters oznámil, že projekt Google Compare byl ukončen. „Nefungovalo to tak dobře, jak jsme si představovali“, komentoval zrušení projektu.

Naštěstí pro klasické pojišťovny se Google zatím nehodlá zapojit do prodeje pojištění napřímo. I když mnozí analytici tvrdí, že by byl tento krok velmi logický vzhledem k množství informací, které o svých uživatelích má.

Nest_1

Google se však nechal prostřednictvím Nicka Leedera slyšet, že v současné době hledá v oblasti pojišťovnictví partnery pro projekt chytrých domácností.

Google navázal spolupráci se společností Nest, která je výrobcem senzorů a zařízení pro chytré domácnosti, jako jsou detektory kouře, pohybu, vlhkosti apod. Technologická společnost Google tedy sází s dalším byznysem na chytré domácnosti.


Čtěte také: Britský startup nabízí výhodné pojištění chytrých domácností


Prostřednictvím firmy Nest a klasických pojišťoven plánuje nabízet balíčky služeb a produktů, chránící chytré evropské domácnosti. O podobném záměru britského starupu Neos jsme vás informovali před dvěma týdny. Právě připojení domácností k internetu, je jedním z mnoha trendů, které analytici v blízké budoucnosti předpovídají a Google si to evidentně myslí také. V současné době již ve Francii navázal spolupráci s pojišťovnou AXA a Allianz, přičemž stále hledá i další partnery pro svůj projekt.

Nest_2

Zda mu tato sázka vyjde, ukáže až budoucnost. Chytré domácnosti přicházení zatím velmi pomalu a bude potřeba vytvořit správné prostředí a povědomí pro jejich přijetí.

Zdroj: insurancebusinessmag.com

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články