Jihoafrická zdravotní pojišťovna bude dávat klientům Apple Watch za 620 korun


			Jihoafrická zdravotní pojišťovna bude dávat klientům Apple Watch za 620 korun
7.3.2016 Technologie

Jihoafrická zdravotní pojišťovna se rozhodla své klienty namotivovat k pohybu a zdravému životnímu stylu opravdu stylovým dárkem. Tím je poslední generace hodinek od Apple, která disponuje řadou senzorů měřících aktivitu. Tento nápad tu již byl. Jak to ale pojala pojišťovna Discovery Health?

Jihoafrická zdravotní pojišťovna se rozhodla své klienty namotivovat k pohybu a zdravému životnímu stylu opravdu stylovým dárkem. Tím je poslední generace hodinek od Apple, která disponuje řadou senzorů měřících aktivitu. Tento nápad tu již byl. Jak to ale pojala pojišťovna Discovery Health?

Jedním z nejočekávanějších zařízení od Applu, na který se čekalo několik let, jsou Apple Watch. Elegantní hodinky s barevným displejem, které jsou propojeny s mobilním telefonem v kapse. Hodinky jsou ale kromě designu vybaveny i mnoha senzory, které měří vaše denní aktivity. Zdravotní pojišťovna Discovery Health se rozhodla využít exkluzivity tohoto produktu a jeho „darováním“ svým klientům podpořit jejich zdravý styl života. Jak?

Klienti pojišťovny, kteří chtějí získat Apple Watch v hodnotě 350$ dostanou od pojišťovny slevu 325$. Klient má Apple Watch půjčené na dobu pěti let, s tím že měsíční poplatek se mění podle aktivity uživatele. Ta je měřena speciální aplikací. 

apple-watch-sport-workout-mode

Klient si Apple Watch půjčí a pokud za měsíc nasbírá 250 bodů aktivity, nezaplatí měsíčně ani korunu. Čím více bude klient cvičit, tím větší slevu na hodinky dostane. Pokud naopak klient nebude cvičit vůbec, za hodinky měsíčně zaplatí 330 Kč měsíčně a poplatek se bude každým měsícem zvyšovat. Necvičí-li uživatel 3 měsíce za sebou, musí Apple Watch Sport 38mm vrátit. Program Vitality zatím pojišťovna testuje pouze na zaměstnancích společností Davita HealthCare Partners, Amgen a nezávislých lékařských skupinách. Pojišťovna však plánuje rozšíření této nabídky i mezi běžné klienty.

S podobným nápadem již v USA přišla pojišťovnaOscar Insurance. Na evropském trhu má v plánu podobný projekt skupina Generali. Ta na vývoji projektu Vitality s Discovera Health spolupracovala a v Německu chce ho odstartovat v polovině roku 2016.

apple-watch-puls

Nejen pojišťovny však nabízí podobná zařízení svým zákazníkům. Mnoho firem v USA kupuje například náramky FitBit (levnější alternativa se stejnými senzory) pro své zaměstnance a motivuje je k pohybu pracovními benefity plynoucími z jejich používání. Díky tomu pomáhají posilovat jejich zdravý životní styl a ušetří tak ročně desítky tisíc dolarů na jejich zdravotním pojištění, neboť mohou pomocí náramků prokázat dobrou kondici svých zaměstnanců a vyjednat s pojišťovnami lepší podmínky.

Zdroj: letemsvetemapplem.eu, oPojištění.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články