Vedle jména v názvu stadionu si zajistila Allianz i další práva ve vztahu k ženskému družstvu fotbalistek Juventusu a logo bude i na tréninkových setech profi hráčů a hráček. Podle sdělení médií stál tento balík Allianz asi 103,1 milionu EUR.
„Máme radost z rozšíření partnerství se společností Allianz, jedné z globálně nejaktivnějších značek v profesionálním sportu. Naše nové ujednání obsahuje větší rozsah práv a spolupráce. Bude také viditelné každý den na tréninkových plochách a samozřejmě během hracích zápasových dnů. A kromě toho můžeme s jistotou tvrdit, že náš stadion ponese až do 30. června 2030 jméno pojišťovny Allianz,“ shrnul základní body dohody Giorgio Ricci, šéf fotbalového areálu Juventusu v Turíně.
Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Koronaohleduplnost a koronahyenismus
A italský protějšek, CEO společnosti Allianz SpA, Giacomo Campora pro média doplnil: „Ode dneška je naše vazba na Juventus jak na národní, tak i mezinárodní úrovni pevnější, ještě dlouhodobější a platnější. Neprodloužili jsme jen titulární partnerství spojující stadion top fotbalistů se značkou Allianz až do roku 2030, nýbrž došlo k identifikaci mnoha doplňkových sponzorských aktivit spojujících jméno Allianz s prvním týmem Juventusu. Ty znamenají hlubší a významnější angažmá pro tento sportovní klub.“
Allianz vstoupila do spolupráce s Juventusem Turín v roce 2017. První období s právy na jméno Allianz v názvu domácího stadionu mělo podle dohody trvat od 1. července 2017 do 30. června 2023. Nyní byla práva prodloužena. Turín je sedmým městem, v němž Allianz propůjčila svůj název místním fotbalovým chrámům po Mnichově, Sydney, Londýně, Nizze, Sao Paulu a Vídni. I tato různorodá volba odkazuje na společnost Allianz jako globálního hráče v pojišťovnictví.
Komentáře
Přidat komentář