ČNB: polovina všech stížností směřuje na oblast pojišťovnictví


			ČNB: polovina všech stížností směřuje na oblast pojišťovnictví
2.12.2009 Legislativa

Na oblast pojišťovnictví směřuje víc než polovina stížností, které obdrží sekce dohledu nad finančním trhem České národní banky od klientů. „V průměru je to 300 až 350 stížností ročně, kterými se musíme zabývat. Musíme stížnosti dál vyhodnocovat, zda nedochází k systémovým nedostatkům, případně žádáme na pojišťovacím zprostředkovateli nápravu současné situace, uvedla na semináři Institute for International Research RNDr. Zuzana Silberová, náměstkyně ředitele sekce dohledu nad finančním trhem v ČNB.

Reagujete na komentář

 

M.Polák, 3. 12. 2009
Místo služby pouhý byznys /2
Tento bezohledný byznys si nebere žádné servítky. Informovat by se paní Siberová měla na poštách, v bankách a st. spořitelnách, jaký následný servis poskytují klientům v oblasti pojištění. Tady je totiž ten zakopaný pes. Každý, kdo sjednává pojištění by měl mít vlastni licenci, a různé PPZ, nevýhradní agenty a pod. zákonem zrušit - to je podle mě ten pravý lék a tyto nešvary.
M. Polák

Pozn.: položky označené * jsou povinné.