Allianz potvrdila svou pozici světové jedničky v pojišťovnictví


			Allianz potvrdila svou pozici světové jedničky v pojišťovnictví
27.1.2022 Pojistný trh

Allianz je třicátou nejhodnotnější značkou světa. Vyplývá to z výsledků žebříčku Global 500 společnosti Brand Finance. Mezi stovkou nejhodnotnějších pojišťovacích značek světa se Allianz navíc umístila na prvním místě.

„Toto umístění potvrzuje nejen sílu značky Allianz, ale i to, že je Allianz více než jen lídrem v pojišťovnictví,“ říká strategický ředitel skupiny, marketingu a ředitel distribuce ve společnosti Allianz SE Serge Raffard. Kromě toho, že Allianz patří mezi nejvlivnější značky v pojišťovnictví a správě aktiv, je také oceňována za rozvoj v oblasti digitalizace.


Mohlo by vás zajímat: Povodně vyšly Česko už na 180 miliard. Ochrana proti nim se stále podceňuje


„Jsem velmi hrdý, že se můžeme na začátku roku 2022 podělit o tak fantastické zprávy. Být na třicátém místě mezi nejsilnějšími globálními značkami odráží tvrdou práci a strategii, která stojí za stále rostoucí značkou Allianz,“ dodává Christian Deuringer, ředitel Global Brand & Marketingu ve společnosti Allianz SE.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články