ERV Evropské pojišťovně meziročně stoupl obrat o 20 %


			ERV Evropské pojišťovně meziročně stoupl obrat o 20 %

ERV Evropská pojišťovna, patřící do skupiny ERGO a Munich RE, dosáhla pozitivních výsledků. Cestovní pojištění si u Evropské v minulém roce uzavřelo 1,1 miliónu klientů. Pojišťovna dosáhla meziročně 20% růstu předepsaného pojistného na 673 milionů korun, což je nejvyšší obrat v její historii. Evropská rovněž potvrdila svoji vedoucí pozici na trhu cestovního pojištění, kterou úspěšně obhajuje již od roku 2014.

„Celý pojistný trh loni vzrostl o 4,8 % na 129 mld. Kč a byl tažen zejména neživotním pojištěním. Dle odhadu naší společnosti rostl trh cestovního pojištění o 10-12 %. S naší pojišťovnou pak vycestovalo meziročně dokonce o 19 % více lidí,“ říká člen představenstva ERV Evropské pojišťovny Štěpán Landík.

ERV Evropská i v předchozím roce ještě výrazněji upevnila svoji pozici jedničky na trhu s cestovním pojištěním, kde nyní drží přibližně čtvrtinový podíl. Dominantní postavení posílila také v oblasti cestovního ruchu (prodej zájezdů přes cestovní kanceláře), kde jí patří přibližně 70% podíl. Evropská si za své šestadvacetileté působení vybudovala silné postavení, v současnosti spolupracuje s 8 z 10 největších cestovních kanceláří.

Evropská byla v loňském roce pojedenácté zvolena Asociací českých pojišťovacích makléřů v anketě Pojišťovna roku v kategorii Specializované pojištění a pravidelně získává i prestižní ocenění TTG Travel Awards za nejlepší cestovní pojištění. 


Mohlo by vás zajímat: Video: Jak proběhla srážka trolejbusu s tramvají v Brně?


Pojišťovna dlouhodobě sází na kvalitu svých služeb. Mezi ty klíčové patří vlastní non-stop asistenční služba, která je v případě komplikací v zahraničí nezbytná pro zajištění správného postupu řešení vzniklých potíží. „Pro řešení nouzových situací kdekoli v místě pobytu provozuje skupina ERV celosvětovou sít 13 Euro-Center, řízenou z Prahy, která každoročně vyřeší přes 160 tisíc případů po celém světě,“ říká Štěpán Landík.

ERV Evropská dále klade silný důraz na prověřování úrovně lékařské péče, aby mohla svým klientům vždy poskytnout to nejkvalitnější cestovní pojištění na trhu. Zástupci pojišťovny proto osobně pravidelně kontrolují zdravotnická zařízení v turisticky oblíbených destinacích. Kvalitě poskytované péče odpovídá i průměrná výše škody, která v loňském roce činila 10 300 Kč.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články