Nový ředitel marketingu společností Wüstenrot

Nový ředitel marketingu společností Wüstenrot
Nový ředitel marketingu společností Wüstenrot

Novým ředitelem marketingu společností Wüstenrot  je od 1. ledna 2010 Ing. Michal Hrbotický (44), který do Wüstenrotu přišel z marketingové výzkumné agentury GfK Czech. Michal Hrbotický je absolventem Vysoké školy zemědělské v Praze a svou profesní kariéru začínal ve sféře rychloobrátkového zboží. Působil mj. jako Business Director Caterplan ve společnosti Unilever a pro švýcarskou společnost Hügli řídil projekt úspěšné „green-field“ operace vstupu na český trh. Bohaté praktické zkušenosti uplatnil poté jako ředitel obchodu pro ČR ve společnosti  ČSA. Pro Wüstenrot budou velkým přínosem jeho dlouhodobé zkušenosti jak z oblasti obchodu, tak strategického poradenství.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.