Skupina AXA má nového marketingového ředitele


			Skupina AXA má nového marketingového ředitele

Do nového působiště přichází Jan Grosman s bohatými zkušenostmi s vedením marketingových aktivit ve finančních společnostech.

Novým ředitelem marketingového útvaru skupiny AXA se k 1. lednu 2010 stal Jan Grosman. Na této pozici bude přímo podřízený generálnímu řediteli. S příchodem nového ředitele došlo ke sloučení marketingového úseku a úseku rozvoje produktů.

Své pracovní zkušenosti získal nejprve v GE Money Bank, kde pracoval více než pět let. Začínal jako manažer vývoje produktů a následně vedl útvar strategického marketingu. Další tři roky působil v ING Česká republika na pozici vedoucího marketingu a rozvoje. Zde řídil tým, který například zavedl úspěšný produkt ING Konto.

V minulém roce dokončil projekt optimalizace zákaznického servisu pro významného klienta působícího ve finanční oblasti v Moskvě, kde působil jako konzultant společnosti Deloitte.

AXA

 

Share/Bookmark

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články