Pohotovostní služba Generali pro postižené záplavami


			Pohotovostní služba Generali pro postižené záplavami
26.6.2009 Pojistný trh

Kontaktní centrum pojišťovny Generali, kde mohou klienti hlásit škody způsobené záplavami, zůstává v provozu i během víkendu 27. a 28. června. Mimořádný provoz bude zajištěn denně od 7- 19 hodin na lince  844 188 188.

Během včerejška bylo na této lince nahlášeno 200 škod přímo způsobených záplavami. Odhad těchto škod je 6 milionů korun. Celkově se odhaduje, že bude nahlášeno okolo 1000 škod v hodnotě 50 milionů korun.

Linka Generali pro hlášení škod je připravena na tuto situaci a vyškolení pracovníci kromě evidence pojistné události poradí jak dále postupovat při vyřizování škody či likvidace následků. Pojišťovna Generali tak chce vyjít vstříc všem klientům, kteří se ocitli v nelehké situaci způsobené záplavami.

Základní rady pro klienty:

  • Minimalizujte následky škod, zejména :

-          vyčerpáváním vody, vysoušením a úklidem zasažených prostor

-          zasaženou elektroniku a domácí spotřebiče nezapínejte a okamžitě předejte k opravě do odborného servisu

-          nechte provést revizi elektrických a plynových rozvodů, pokud byly zatopeny

  • Vytvořte soupis poškozených a zničených věcí s uvedením jejich popisu, stáří a pořizovací ceny
  • V případě možnosti proveďte fotodokumentaci poškozených a zničených věcí
  • Je - li to možné připravte si pořizovací doklady, záruční listy či jiné doklady prokazující hodnotu a vlastnictví zasažených věcí
  • Poškozené a zničené věci ponechte, pokud to situace dovolí, v místě škody k následné prohlídce pracovníků Generali. Pokud z hygienických, bezpečnostních nebo jiných vážných důvodů (nutné prokázat existenci těchto důvodů – fotodokumentace, nařízení hygienika apod.) nelze zbytky na místě uchovat, tak je zlikvidujte.
    Generali
     

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články