Generali Assistance pomohla o polovinu většímu počtu řidičů


			Generali Assistance pomohla o polovinu většímu počtu řidičů
30.3.2009 Produkty

Během letošní zimy využilo asistenční služby pojišťovny Generali o 46 % klientů více než za stejnou dobu loňského roku. Důvodem bylo  dlouhé zimní období se zhoršenými silničními podmínkami, kterým se mnozí řidiči nebyli schopni přizpůsobit.

Počasí je faktor, který v zimních měsících nejvíce ovlivňuje frekvenci žádostí o asistenci u nehod či poruch vozidel. Letošní tuhá zima s větším počtem dnů se sněhovými přeháňkami i celorepublikově větším množstvím sněhu výrazně ovlivnila četnost zásahů služeb Generali Assistance. Nejčastěji zasahovala odtahová služba u dopravních nehod způsobených smykem, kdy řidič nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu vozovky a počasí. Často se vyjíždělo i k nejrůznějším poruchám vozů.

Klienti Generali nejvíce využívali základní asistenční služby, které jsou součástí pojištění odpovědnosti z provozu vozidla a havarijního pojištění. "Motoristé, kteří uzavřeli  povinné nebo havarijní pojištění u Generali, mají jistotu, že pokud je během jízdy postihne nějaká nepříjemná událost, nezůstanou bez pomoci," vysvětluje Petr Hájek, vrchní ředitel Product Management & Operations pojišťovny Generali. Hlavní předností asistenční služby je totiž možnost bezplatného čerpání služeb v případě nehody nebo poruchy vozidla, a to 24 hodin denně 365 dní v roce.

Nejvíce příchozích hovorů a asistenčních zásahů zaznamenala Generali Assistance 5. ledna 2009, kdy na asistenční linku zavolalo 511 klientů. "Nárůst telefonátů bývá po svátcích častý, protože lidé chtějí  vyřídit některé starší požadavky nebo pokračovat v řešení rozpracovaných asistenčních událostí," říká Vladimír Fuchs z Europ Assistance. Rušno bylo na asistenčních linkách i během jednoho z nejchladnějších dnů v roce - 12. ledna, kdy operátoři asistenční linky Generali zaznamenali 473 příchozích hovorů.

Nejkurióznější asistence v zimním období byla u nehody návěsu s koněm, kdy bylo třeba zajistit ustájení koně a náhradní dopravu nebo také zásah u nehody dodávky s nákladem akvarijních rybiček. Nejkomplikovanější zásah byl u kamionu plně naloženého kaolinem, kdy bylo třeba zajistit překlad a uskladnění nákladu. Při této asistenci pracovala četa pracovníků a dvě pomocná nákladní vozidla.

Generali

Zdroj: Generali

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články