Průzkum: Kvalita prodeje životního pojištění v ČR je nízká


			Průzkum: Kvalita prodeje životního pojištění v ČR je nízká
28.5.2014 Produkty

Kvalita prodeje životního pojištění je v České republice stále na poměrně nízké úrovni. Mezi hlavní problémy českého trhu životního pojištění patří krátká životnost nových smluv a s ní související přepojišťování k jiné pojišťovně kvůli provizi, kterou pak znovu získávají finanční poradci. Dalším alarmujícím problémem jsou příliš složité produkty s nečitelnými poplatky a nesoulad nabízené životní pojistky s potřebami klienta. Podle průzkumu, který provedla společnost Deloitte ve spolupráci s agenturou STEM/MARK v dubnu 2014 na vzorku 1066 respondentů, vyplývá, že provize poradců při sjednávání životního pojištění jsou dokonce až 20krát vyšší, než kolik by byli klienti za poradenství ochotni zaplatit sami na základě hodnoty, kterou v poskytovaném poradenství vidí.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.