Petr Pecina: Osobní setkání s klienty nic nenahradí


			Petr Pecina: Osobní setkání s klienty nic nenahradí

Připravili jsme si pro vás exkluzivní rozhovor s Petrem Pecinou, který patří mezi nejúspěšnější partnery sítě INSIA. Finančním poradenstvím žije, věnuje se mu už přes 20 let a je autorem několika publikací o pojišťovnictví. S Petrem Pecinou jsme se bavili o jeho začátcích, spolupráci s INSIA, regulaci a dopadech koronavirové pandemie na jeho byznys a pojistný trh.

Reagujete na komentář

 

Jan Novák, 9. 3. 2021
osobní setkání ?
Je pochopitelná, že finanční poradci preferují osobní setkání, jelikož ať prodáváte pojištění, lokomotivy nebo hovězí zadní - osobní prodej je o emocích a pomocí prvního dojmu dochází ke značnému ovlivnění rozhodování klienta bez ohledu na erudici prodejce.

Emoce v rozhodování klienta hrají až 80%, to je známá věc.

Vzhledem k postupu vývoje sw, například různých virtuálních chatů je tedy logické, že se na rozdíl od názoru pana Peciny profese finančních poradců, realitních makléřů a jiných finančních zprostředkovatelů pomalu chýlí ke konci, odhadem za 10 - 15 roků to již bude naprosto jinak.


Pozn.: položky označené * jsou povinné.